مدیریت اینستاگرام

ما در آموزش هایی که به ادمین اینستا می دهیم و البته نظارتی که به روال انجام فعالیت های ادمینی داریم قادر خواهیم بود با مخاطبین هدف شما ارتباط صمیمانه برقرار کنیم و آنها را به فالوور هدفمند پیج تبدیل کنیم.

بعد از جذب مخاطب در پیج در پروسه اعتمادسازی که در تولید محتوای پیج انجام می شود، در صورتی که مخاطبین به کالا یا خدمات ارائه شده توسط شما نیاز داشته باشند قطعا پیج شما به عنوان یک گزینه پررنگ در ذهن آن‌ها ثبت خواهد شد و در نهایت با احتمال بالایی برای خرید روبرو خواهیم شد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که فعالیت های ادمین اینستاگرام در برقراری ارتباط با مخاطب باید کاملا مستمر باشد و همچنین با هر قشر مخاطبی با توجه به تیپ شخصیتی آن ها و سایر مواردی که در مخاطب شناسی مهم است انجام شود؛ به عنوان مثال لحن و ادبیات صحبت کردن در ارسال دایرکت برای یک دانش آموز دبیرستانی با یک کارمند خیلی متفاوت است!

پس از اعتماد سازی میرسیم به تعامل با مخاطبین.

در گام اول که ما آمدیم مخاطبین هدف شما را تبدیل به فالوورتان کردیم، باید احساس نیاز را در آنها به وجود بیاوریم. این کار با تعامل های طولانی امکان پذیر است؛ در نهایت پس از آنکه احساس نیاز به وجود آمد و از نقاط قوت رقابتی مان گفتیم حس می‌کنند اگر این محصول را نخرند یک پای زندگیشان لنگ است!
مثلاً یک پیج دکتر تغذیه و رژیم را در نظر بگیرید؛ فالوور های جدیدی که اضافه شدند همه از چاقی رنج می برند. ادمین اینستا طی صحبت های طولانی و دوستانه آن ها را ترغیب می‌کند رژیم غذایی ما را استفاده کنند. به همین راحتی
البته در نظر بگیرید که هیچوقت نباید مستقیما بگوییم: محصول من خوبه اینو بخر! بلکه این روند طی مدت طولانی و بصورت نامحسوس اتفاق می افتد. البته که اولین قصد ما این است که مخاطب سود ببرد پس باید دلسوز مخاطب باشیم.
حالا نوبت دومین نوع تعامل است. یکسری فالوور از قبل داریم که نه ما را آنفالو می‌کنند و نه از ما خرید می‌کنند؛ اصلاً ممکن است یادشان رفته باشد همچنین پیجی داخل فالووینگ هایشان وجود دارد. چاره کار اینجا هم فقط تعامل است و تعامل! باید محصول و برند مان را به مخاطب بشناسانیم و مدام اسم ما جلوی چشمش باشد و باز هم همان داستان قبلی اتفاق می افتد:

احساس نیاز = خرید.

یک ادمین اینستاگرام حرفه ای با رعایت این نکات سعی می‌کند افزایش فروش را برای پیج شما پدید آورد.

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام

شاید مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام تولید محتوای ارزشمند برای آن باشد.
از آنجایی که اصولا افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند به دنبال سرگرمی در گذران وقت در آن هستند محتوای ایجاد شده در عین اینکه می بایست در راستای کسب و کار شما باشد از طرفی باید جذابیت لازم را نیز داشته باشد به صورتی که مخاطب با مشاهده محتوای شما به وجد بیاید!
ایران مایند با داشتن تیمی حرفه ای در تولید انواع محتوا به صورت ویدیو، عکس و … توانایی تولید انواع تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ های جذاب برای پیچ اینستاگرام شما دارد. 

برای مدیریت و ادمین اینستاگرام تماس بگیرید 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir