طراحی لوگو کالای پزشکی در شیراز

قطعا که جواب این سوال مثبت است آیا کسب و کاری بزرگ و معتبر را می­شناسید که لوگو نداشته باشند!؟ مسلما جواب این سوال خیر است در بین برندهای معتبر جهان هیچ کسب و کاری وجود ندارد که لوگو نداشته باشد! در واقع وقتی می­گوییم که لوگو منظورمان چهره و هویت بصری کسب و کارتان است شما که نمی­خواهید برندی داشته باشید که حتی هویت بصری نیز ندارد! طراحی لوگو تجهیزات پزشکی علاوه بر اینکه کسب و کار شما را از سایرین جدا و متمایز می­کند.

بلکه دست شما را برای پیشرفت و رشد نیز باز می­گذارد تصور کنید که سالهاست که در حوزه تجهیزات پزشکی کار می­کنید و حال چیز جدیدی در این حوزه اختراع یا ابداع کرده­اید اگر بخواهید کارتان را رشد دهید و این محصول خودتان را نیز تولید کنید و روانه بازار کنید پس یک لوگو از شما باید رو هر کدام از این محصول ها قرار گیرد تا زحمت ها و خلاقیت شما به پای کسی دیگری نوشته نشود!!

یا تصور کنید که بخواهید شعبه­ای دیگر افتتاح کنید و یا کسب و کاری دیگر مرتبط با تجهیزات پزشکی داشته باشید در هر صورت باید یک لوگو داشته باشید که تمامی این کسب و کار ها را بهم مرتبط کند و مردم بدانند که تمامی این ها یک کسب و کار واحد هستند اگر هم یک شرکت در زمینه ساخت یا عرضه تجهیزات پزشکی دارید که دیگر شاید اصلا نیازی نباشد به طراحی لوگو تجهیزات پزشکی تاکید کنیم و حتما خودتان می­دانید که این مهم باید حتما در کنار کارتان صورت پذیرد.

طراحی لوگو تجهیزات پزشکی چگونه است

معمولا یک لوگوی خوب در زمینه پزشکی دارای رنگ های سرد است (سعی کنید لوگو را شلوغ نکنید و حداکثر از سه رنگ استفاده کنید!!). و این رنگ های بهتر است که سبز یا آبی باشد (طیف وسیعی از رنگ ها سبز و آبی در کامپیوتر وجود دارد) رنگ سبز در روانشناسی رنگ ها به معنای رنگ آرامش، طبیعت و حس سلامتی و تندرستی از آن یاد می­شود.

در واقع دلیل استفاده بیش از حد از این رنگ در پزشکی همین است با دیدن این رنگ احساس سلامتی بیشتری می­کنید. رنگ آبی نیز نماد آرامش است رنگ آبی احساس امنیت، اعتماد و وفاداری را منتقل می­کند که برای طراحی لوگو تجهیزات پزشکی رنگ مناسبی به نظر می­رسد!!
از بحث رنگ طراحی لوگو تجهیزات پزشکی که بگذریم باید حواستان باشد که شکل مناسبی برای لوگویتان انتخاب کنید این شکل بهتر است که تا حد امکان ساده باشد اما باید نشان دهنده کسب و کار شما باشد تا اگر در جایی قرار گرفت یا روی تابلوی شما بود مردم بفهمند چه نوع کسب و کاری دارید.

  پیشنهاد این است که اولا با یک طراح گرافیک خوب صحبت کنید که طراحی لوگو را برایتان انجام دهد و مواردی که اینجا گفتیم را از او بخواهید برایتان انجام دهد و دوما به طراح گرافیک بگویید که لوگو شما با تصاویر وکتوری ساخته شود تا هم لوگو بیخودی پیچیده نشود و هم بتوانید لوگو را روی هر چیزی که دوست دارید به سادگی چاپ کنید.

طراحی لوگو کالای پزشکی در شیراز

در طراحی لوگو تجهیزات پزشکی منتقل حس احترام به مردم بسیار مهم است:

پس اگر شعاری زیبا نیز داشته باشید که در لوگو قرار گیرد توانسته­اید حس خوبی به مشتریان منتقل کنید. از دیگر نکات مهمی که باید در طراحی لوگو تجهیزات پزشکی بدان توجه کرد این است که لوگویتان شامل هیچ نشانه و نمادی نباشد که به قوم یا گروه خاصی توهین می­کند!!  اگر معنای برخی از نماد ها را نمی­دانید درمورد آنها تحقیق کنید و بعد آنها را در لوگوی استفاده کنید.

طراحی لوگو متحرک تجهیزات پزشکی چگونه است

حقیقت این است که بسیاری از مردم به هیچ وجه تجهیزات پزشکی را نمی­شناسند و اصلا نمی­دانند این کسب و کار چه محصولاتی برای فروش دارند (حتی خود من نیز از بسیاری از محصولات و خدمات تجهیزات پزشکی تا پیش از تحقیق برای نوشتن این مقاله بی خبر بودم!!) پس راه حل این است که کمی شلوغ بازی دربیاورید تا بیشتر به چشم بیایید. موردی که به شدت می­تواند کمک حال شما باشد طراحی لوگو متحرک تجهیزات پزشکی است.

یک لوگوی متحرک بر خلاف لوگو های ثابت می­تواند برای شما مبلغ خوبی باشد در واقع یعنی تمامی خدمات شما را معرفی کند. در طراحی لوگو متحرک از لوگوی ثابت شما استفاده می­شود و در واقع آن را شناخته شده تر می­کند. و معمولا با هزینه­ای کم و در زمانی کوتاه لوگو متحرک شما حاضر می­شود که البته قادر هستید که چند عدد لوگوی متحرک نیز سفارش دهید.

لوگوی متحرک تجهیزات پزشکی شما می­تواند روی وبسایت شما، شبکه های اجتماعی شما، کانال تلگرامی، تابلوی متحرکتان و در آگهی های اینترنتی شما قرار گیرد. که اگر قصد تبلیغات شهری را دارید باید بدانید که تابلو متحرک بسیار مناسب شماست و اگر رنگی، بزرگ و با کیفیت باشد همین برای معرفی خدمات شما کافی است

طراحی لوگو پزشکی در شیراز

طراحی لوگو پزشکی مناسب برای تمامی مشاغلی است که در زمینه خدمات پزشکی فعالیت دارند و فقط منحصر به پزشکان یا بیمارستان ها نمی شود. از مهمترین مشاغلی که باید از اصول طراحی لوگوی پزشکی برای خلق نشان تجاری خود استفاده کنند می توان گروه های زیر را نام برد:

- تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی

- شرکت های فعال در حوزه گردشگری سلامت

- داروخانه ها

- شرکت های زیر مجموعه هلال احمر

- سازمان های انتقال دهنده خون

- کلینیک های دندانپزشکی

- کلینیک های پوست و زیبایی

طراحی لوگو پزشکی از آن جا حائز اهمیت است که می توان به جرات گفت پزشکی از مهم ترین و حساس ترین مشاغل هر کشور به حساب می آید و هر پزشک که در کار خود خبره و شناخته شده باشد نیز با کمک ابزارهای تبلیغاتی می تواند خود را بیشتر از قبل به مردم بشناساند.
همچنین باید در نظر داشت که پزشکان رابطه مستقیمی با سلامت افراد دارند و بدست آوردن سلامت دوباره افراد جامعه به میزان توانایی یک پزشک مرتبط است برای همین است که افراد به سختی به پزشکان اعتماد می کنند مگر این که آن پزشک توانسته باشد به بهترین نحو ممکن خود را به دیگر افراد معرفی و شناسانده باشد.
لوگوها از جمله ابزارهای تبلیغاتی هستند که به برندسازی هر چه بهتر مشاغل مربوط به پزشکی کمک خواهد کرد. طراحی یک لوگو با یک طرح خاص که معرف اعتبار و حرفه ای بودن هر فرد در زمینه کاری خود به خصوص پزشکی باشد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
طراحی لوگو پزشکی همانند سایر زمینه های شغلی نیازمند استفاده از یک طرح و رنگ ویژه به همراه متن خاصی است که باعث هر چه بهتر شناخته شدن پزشک یا سایر مشاغل مرتبط با پزشکی می شود. گفتنی است که با طراحی یک لوگو پزشکی می توان در هر زمینه ای از خدمات پزشکی مانند جراحی یا پرستاری گرفته تا سایر مشاغل مرتبط با بیمارستان، داروخانه و ... استفاده کرد.

طراحی لوگو کالای پزشکی در شیراز

اما چگونه باید یک لوگو پزشکی مناسب را برای خود انتخاب کنید؟

برای پاسخ به این سؤال لازم است از تعریف نام تجاری و نوع پیام خود شروع کنید:

لوگوی شما در مورد شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. رنگ‌ها، شکل‌ها و نوع قلم‌هایی که انتخاب می‌کنید روی پیامی که ارائه می‌دهد، تأثیر می‌گذارد. هنگام طراحی لوگو پزشکی خود، حتماً مشخص کنید که پیام شما چیست.

به عنوان مثال، به عنوان یک متخصص اطفال، ممکن است یک لوگو بخواهید که در آن نوشته شود، "این مطب یک مکان امن و دوستانه است که کودکان به آنجا می‌آیند تا سالم شوند و سالم بمانند." یا ممکن است به عنوان یک متخصص قلب و عروق یک طرح لوگو را انتخاب کنید که می‌گوید "این پزشک، یک پزشک قلب با عاطفه است." یا لوگوی دستیار پزشکی می‌تواند بگوید، "من به پزشکی یک حس انسانی می‌دهم."

به خاطر داشته باشید که لوگوی شما می‌تواند برای جذب یک گروه خاص نیز طراحی شود. مطب یک متخصص آسیب‎‏های فیزیکی و بدنی ممکن است یک طرح ورزشی را برای نشان دادن تمرکز فعالیت خود بر روی آسیب‌های ورزشی انتخاب کند. در همین حال، یک متخصص زنان و زایمان ممکن است از رنگ‌ها و نمادهایی استفاده کند که مربوط به بیماری‌های زنان باشد و این گروه افراد را جذب کند.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو کالای پزشکی در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو کالای پزشکی حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو کالای پزشکی را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو کالای پزشکی حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir