قالب پست اینستاگرام

اگر فرمت محتوای شما مشابه بوده و نیازمند طراحی پست های کاملا متفاوت ندارید، شما نیازمند یک قالب پست اینستاگرام هستید که تمامی پست های خود را در آن قالب ها طراحی کنید.

در واقع با طراحی قالب اینستاگرام، تمامی پست های شما مشابه همان قالب طراحی خواهند شد و تنها جایگاه تصویر و متن در پست های طراحی شده تغییر خواهند کرد.

قالب های اینستاگرام معمولا دارای نوار بالایی یا پایینی (هدر یا فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره های تماس و… به صورت ثابت و همیشگی درج می شوند.

پیج هایی همچون پیج های فروشگاهی، همکاری در فروش، پیج های بازاریابی و مارکتینگ معمولاً به این سبک از طراحی نیاز دارند. 

برای اینکه مطمئن شوید کدام طرح و سبک طراحی اینستاگرام برای شما مناسب تر است کافیست با ما در ارتباط باشید.

طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام متفاوت و منحصر به فرد

شاید همیشه نیاز به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی نیاز دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل انجام خواهد شد و هر پست از صفر طراحی می گردد.

تعرفه طراحی پست اینستاگرام

طرح ها می توانند به سه صورت تحویل داده شوند:

1=طراحی و تحویل هر پست به صورت مستقل و با فرمت JPG و بالاترین کیفیت و به صورت کاملاً آماده.


2=طراحی و تحویل قالب طراحی شده با فرمت PNG (قابل استفاده به سادگی با نرم افزارهای ویرایش عکس موبایل برای ایجاد پست های بعدی).
قالب PNG به صورت خام تحویل داده می شود. یعنی مکان تیترها، متن ها و تصاویر، کاملا خالی طراحی می شوند و شما می توانید این جایگاه ها را در طرح، با مقادیر دلخواهتان پر نمائید.

مشتری با ویرایش این قالب در نرم افزارهای ویرایش عکس، قادر خواهد بود با اضافه کردن عنوان و عکس در پس زمینه، پست خود را طراحی کند و هر بار با تغییر عنوان و تصویر، به طور روزانه پست جدید با قالب یکسان طراحی نماید. به عنوان نمونه، طرح زیر یک طرح نهایی با قالب خام بالا می باشد.

3=طراحی و تحویل قالب طراحی شده با فرمت PSD (قابل ویرایش با برنامه فتوشاپ).

 

طراحی پست اینستاگرام انلاین

چرا طراحی قالب پست اینستاگرام اهمیت دارد؟

از آنجایی که در اینستاگرام با یم فضای تصویر محور روبرو هستیم، ظاهر مناسب برای یک صفحه پیش از محتوای آن اهمیت دارد. در واقع کاربران در ابتدا به تصویری که برای پستتان انتخاب کرده اید جلب می شوند؛ بعد از آن اگر تصویر به قدر کافی راضی کننده بود می توانید انتظار داشته باشید به محتوای نوشته شده روی تصویر یا نوشته های کپشن شما دقت کنند.

 

آیا طراحی حرفه ای قالب پست اینستاگرام تاثیری در افزایش بازدید دارد؟

قطعا پاسخ مثبت است. سلیقه ی کاربران مدام در حال به روز شدن است و چه بسا طرحی که سال پیش ترند بود امسال باب میل کاربران نباشد. ما برای موفقیت در اینستاگرام چاره ای نداریم جز اینکه مطابق سلیقه ی آنها پیش برویم. استفاده از سبک های طراحی جدید، فونت های جدید و رنگ هایی که مطابق روانشناسی مخاطب انتخاب شده اند، تاثیری مستقیم بر ارتباط بیشتر کاربر با برند خواهند داشت.

 

آیا طراحی قالب پست اینستاگرام افزایش فروش را به همراه دارد؟

بله. ظاهر حرفه ای پیج کسب و کار ما در اینستاگرام باعث می شود که مخاطبان به صفحه ی ما علاقه نشان دهند. در واقع صرف وقت و هزینه برای طراحی قالب پست اینستاگرام این پیام را به کاربر می دهد که با برندی مواجه است که برای کاربرانش ارزش قائل است. این طرز تفکر کاربران را به سمت ارتباط و تعامل با برند سوق می دهد.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir