طراحی لوگو ماشین در شیراز

اگر مکانیک، سازنده اتومبیل یا راننده اتومبیلرانی هستید، طراحی لوگو ماشین می تواند بهترین راه برای متمایز شدن از سایر مشاغل در صنعت شما باشد. یک آرم حرفه ای اتومبیل به برند شما ارزش می بخشد، به این صورت که به شما امکان می دهد پیام ها و ارزش های خود را به مخاطبان و مشتریان حال و آینده ارسال ارسال و کنترل کنید.

همانطور که در ذهن خود قصد طراحی لوگو ماشین خود را دارید، باید اطمینان حاصل کنید که ایده های در ذهن شما نشان دهنده یک آرم حرفه ای و مدرن باشند و ابتکار کافی را در آن به کار برده باشید.

برای اینکه بدانید چه نوع لوگویی در مسیر طراحی آرم و لوگو به بهترین وجه این موارد را منتقل می کند، از آرم ها و لوگو های شرکت های مشهور و موفق الهام بگیرید. 

سپس ، هنگامی که برای شروع و خلق ایده های خود آماده شدید، با استفاده از راهنمایی های زیر، مسیر طراحی لوگو ماشین خود را به سرعت پیش ببرید.

مراحل طراحی لوگو ماشین

- فونت مناسب و ماندگار انتخاب کنید

افراد بدون دید هنری ممکن است متوجه نشوند که قلم نقش بسیار مهمی در بالا رفتن ارزش و ماندگاری یک لوگو دارد. فونتی که شما انتخاب می کنید ماهیت برند شما را به افراد منتقل خواهد کرد و در صورتی که انتخاب اشتباهی انجام داده باشید، نام برند شما بی ارزش خواهد شد.

- اگر شما قصد دارید یک لوگوی ماشین حرفه ای و پیشرفته طراحی کنید

اگر قلم بیش از حد معمولی یا نازکی را انتخاب کنید، ممکن است لوگوی شما مورد توجه مصرف کنندگان و مخاطبان قرار نگیرید و به سرعت به فراموشی سپرده شود.

به عنوان مثال، فونت هایی که از شکل مربع بیشتر استفاده کرده اند، از قابلیت اطمینان و اعتماد بیشتری برخوردار هستند و مشتری را جذب برند و محصولات خود خواهد کرد.

این در حالی است که فونت های گرد بیشتر برای شرکت های معرفی سبک زندگی یا سرگرمی مناسب هستند. اگر می خواهید آرم شما مانند طراحی لوگو املاک فقط نوشته باشد، حتما باید در انتخاب فونت مناسب حساسیت بیشتری داشته باشید و زمان کافی را برای مشاهده و تصمیم گیری بگذارید.

امروزه بسیاری از شرکت ها با سپردن روند طراحی لوگو ماشین خود به طراحان حرفه ای، موفقیت ویژه ای در این مسیر بدست می آورند. اما فراموش نکنید که شما باید فردی را استخدام کنید که به صورت متمرکز فقط برای شرکت شما یک فونت منحصر به فرد طراحی کند تا لوگوی شما توانایی رقابت با شرکت های بزرگ و مشهور را داشته باشد.

- درمورد پالت های رنگی درست تصمیم بگیرید

رنگ ها نیز مانند فونت ها می توانند تا حد زیادی آرم تجاری شما را در رتبه های بالا قرار دهند. در واقع رنگی که انتخاب می کنید باید انواع خدماتی که در شرکت خود ارائه می دهید را به خوبی به مصرف کنندگان منتقل کند و آنها را از ماهیت شرکت و محصولات آگاه کند.

به عنوان مثال ، رنگ های روشن تر به طور معمول بیانگر انرژی ، جوانی و اشتیاق است. رنگ های تیره نشان دهنده راحتی ، سادگی و ظرافت است؛ مثلا یک لوگو خودکار احتمالاً دارای رنگ های تیره تری نسبت به لوگوی ماشین است.

اما همه این موارد به مسیر شغلی و اهداف تجارت شما بستگی دارد و بدن پیروی از این امر، پالت های رنگی نامناسبی به کار خواهید برد که مخاطبان را به گمراهی می اندازد.

اگر می خواهید نسل جدیدترو جوان تری از خریداران اتومبیل را به سمت خود جلب کنید، بهتر است یک پالت رنگی روشن تر را انتخاب کنید. 

اما اگر اشخاص مورد هدف شما، محدودیت درجه سنی ندارند، بهتر است به پالت های رنگی دیگر نیز دقت کنید.

وقتی صحبت از رنگ ها می شود، باید مخاطبان تنها هدف شما باشند؛ باید زمانی که درمورد اینکه می خواهید چه افرادی را مجذوب تجارت خود کنید تصمیم می گیرید، استراتژی خود را در قبال جذب آنها تأمین کرده باشید.

- طراحی خود را بر اساس تجارت مورد نظر محدود کنید

پس از انتخاب قلم و رنگبندی، اطمینان حاصل کنید که طرحی منحصر به فرد را انتخاب کرده اید که برای مکان مورد نظر شما کاملاً مناسب باشد.

اگر قصد فروش کالایی را دارید، یک طرح و یا لوگویی را انتخاب کنید که مردم علاقه دارند روی لباس های خود آن ربا ببینند. 

اگر قصد دارید لوگوی خود را در خارج از محدوده تجارتتان و بر روی یک تابلو نمایش دهید، مطمئن شوید که حواس افراد را بیش از حد به سمت خود جذب می کند!

بهترین انتخاب برای طراحی لوگو ماشین استفاده از مرز بین معرفی و انرژی است.  در واقع شما می خواهید افراد مختلف به صورت مصرف کننده به شما و محصولاتتان اعتماد کنند و در عین حال در لوگوی خود سبک مدرن را نیز به نمایش بگذارید.

- سادگی را در طراحی لوگو خود فراموش نکنید

برای یک فروشنده اتومبیل حرفه ای، سادگی بسیار مهم است. 

در واقع شما باید دقت کنید که لوگوی شما همان ظرافت کم رنگ خودروهای شما را نشان دهد. البته فراموش نکنید که اگر بیش از حد این کار را انجام دهید، خطر از دست دادن اعتبار نزد مخاطبان خود را افزایش خواهید داد.

همچنین هرچه آرم شما خلوت تر باشد، به خاطر سپردن آن برای مخاطب راحت تر خواهد بود و عمر ماندگاری آن را افزایش خواهد داد. 

لوگو شما باید به گونه ای طراحی شود که در عین سادگی، خلاقیت کافی برای مصرف کننده داشته باشد، تا بتواند به خوبی و برای مدت زمان طولانی در ذهن او باقی بماند.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو تعمیرات خودرو در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو تعمیرات خودرو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو تعمیرات خودرو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو تعمیرات خودرو حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir