چاپ و طراحی بنر چیست؟

چاپ و طراحی بنر نیز یکی از انواع تبلیغات است که می‌توان گفت یکی از بهترین ابزار کاربردی تبلیغات به شمار می‌آید.

در ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 طراحی بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر نتوانید طراحی خوبی داشته باشید، قطعا نمی‌توان انتظار نتایج مطلوب را داشت. برای طراحی بنر تبلیغاتی نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

از مؤثرترین اندازه‌های استاندارد برای طراحی استفاده کنید.

شما می‌توانید تبلیغات بنری خود را در اندازه‌های مختلف طراحی و پیاده‌سازی کنید و این سایز به فضای تبلیغاتی سایت ناشر تبلیغات نیز بستگی دارد. مانند شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری هم سایزهای استاندارد مختلفی دارد، ولی باید ببینید کدام موارد بیشتر جواب می‌دهد.

سایزهای زیر بهترین نتیجه را دارد:

۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)

ترتیب زیر را حفظ کنید

طراحی بنر تبلیغاتی برای هر تبلیغ باید به گونه‌ای باشد که در آن تعادل متن تبلیغی حفظ شود، بنابراین به ترتیب زیر توجه کنید. بنرهای تبلیغاتی کارآمد که برای افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) و افزایش ترافیکِ وب‌سایت‌تان طراحی شده‌اند شامل سه جزء اساسی هستند.

لوگوی شرکت‌

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در طراحی بنر وجود داشته باشد، لوگوی شرکت‌تان است زیرا برای افزایش آگاهی از برندتان حضور لوگو ضروری است. حتما باید آن را طوری در طراحی بگنجانید که برجسته‌تر از سایر اجزای بنر دیده شود، البته نه آن‌قدر که از اهمیت پیشنهاد ویژه یا دکمه ورود به سایت کاسته شود.

ارزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادی منافعی است که خدمات یا محصولات شما به مشتریان می‌رساند. شما با دادن شرایط استثنایی به آن‌ها می‌توانید مشتریان را جذب کنید. کیفیت بالا، قیمت‌های جذاب، پیشنهادهایی مانند ۵۰ درصد تخفیف یا محدودیت زمانی برای خرید و… از جمله مواردی هستند که توجه مشتریان احتمالی را جلب می‌کنند. این بخش باید فضای بیشتری از بنر تبلیغاتی‌تان را پر کند و اولین چیزی باشد که مخاطبان می‌بینند. برای نوشتن ارزش پیشنهادی خوب مطلب تیتر جذاب تبلیغاتی هم می‌تواند به شما کمک کند.

دکمه فراخوان عمل (Call To Action)

دکمه فراخوان عمل (CTA) یا دعوت به اقدام دکمه یا متنی است که کاربر با کلیک روی آن می‌تواند به صفحه فرود مورد نظر شما وارد شود. عبارت‌هایی مانند «شروع کنید»، «بیشتر بدانید» یا «همین حالا ببینید» مثال‌های خوبی از فراخوان‌ها هستند. این دکمه باید در نقطه واضح و کانونی تبلیغات شما باشد.

چاپ بنر

چاپ ، که در مقاله برای چاپ و طراحی بنر مد نظرمان قرار دارد در اصطلاح عبارت است از انتقال مطالب شامل نوشته‌ها ، تصاویر و.... از یک حامل فرم به یک سطح که قابلیت چاپ داشته باشد . کار چاپ در یک محیط مؤسسه ، مجتمع یا کارگاهی با امکانات لازم صورت می‌پذیرد که در اصطلاح به آن چاپخانه گفته می شود  و حرفه چاپ توسط افراد متخصص در این موضوع انجام می گیرد که آنها را چاپگر می‌نامند.

دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ که در گذشته به عنوان یک ابزار فانتزی و جدید به شمار می رفت که کار کردن با آن به علم آموزی نیازمند داشت در عصر حاضر  یک وسیله آسان محقر و قدیمی است ولی با این حال دستگاه چاپ بنر در عصر نوین یکی از ابزارهای کلیدی در دنیای تبلیغات است و این دستگاه  از ملزومات یک کارگاه تبلیغاتی خوب و حرفه ای به شمار می آید ، به هر حال دستگاه چاپ بنر زمان زیادی طول کشیده تا امروز به این جایگاه رسیده . دستگاه  چاپ انواع مختلف دارد که بر اساس سایز ، نوع هد، نوع مرکب مصرفی ، سایز پاشش تقسیم بندی می شود .
دستگاه چاپی که در چاپ و طراحی بنر مورد استفاده قرار میگیرد مانند یک پرینتر بسیار بزرگ است که محدودیتی برای چاپ طولی نخواهد داشت و در هر سایز با هر کیفیتی قابل چاپ می باشد . در صنعت چاپ و طراحی بنر ، بنرها معمولا در سایز های بزرگ چاپ میشوند تا برای مخاطب جلب توجه کند پس برای همین در محیط های شهری و برای اطلاع رسانی عمومی مورد استفاده قرار میگیرد و به همین دلیل است که در اصطلاح این دستگاه راoutdoor می نامند . عرض چاپ بنر در صنعت چاپ و طراحی بنر دارای سایز ها مختلف است از جمله در سایزهای ۱۵۰ – ۱۸۰ – ۲۲۰ – ۲۵۰ – ۳۲۰ – ۵۰۰ – ۸۰۰ سانتی‌متر قبل چاپ است . قیمت ها و کیفیت در چاپ و طراحی بنر متفاوت می باشد و بستگی به نوع و تعداد هد های به کار رفته در دستگاه دارد و این هد ها دارای دسته بندی های متفاوتی هستند .

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی بنر در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت بنر حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی بنر را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک بنر حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir