قالب پست اینستاگرام در شیراز چیست؟ 

اگر فرمت محتوای شما مشابه بوده و نیازمند طراحی پست های کاملا متفاوت ندارید، شما نیازمند یک قالب پست اینستاگرام در شیراز هستید که تمامی پست های خود را در آن قالب ها طراحی کنید.

در واقع با طراحی قالب اینستاگرام در شیراز، تمامی پست های شما مشابه همان قالب طراحی خواهند شد و تنها جایگاه تصویر و متن در پست های طراحی شده تغییر خواهند کرد.

قالب های اینستاگرام در شیراز معمولا دارای نوار بالایی یا پایینی (هدر یا فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره های تماس و… به صورت ثابت و همیشگی درج می شوند.

پیج هایی همچون پیج های فروشگاهی، همکاری در فروش، پیج های بازاریابی و مارکتینگ معمولاً به این سبک از طراحی نیاز دارند. 

برای اینکه مطمئن شوید کدام طرح و سبک طراحی اینستاگرام برای شما مناسب تر است کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

طراحی پست اینستاگرام در شیراز امروزه به یکی از دغدغه‌های مهم افراد در زمینه کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است. هر روز بعد از بیدار شدن از خواب اولین کاری که انجام می‌دهیم چک کردن شبکه‌های اجتماعی و گردشی در میان صفحات آن است. یکی از این شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام است که در بین همه‌ی اقشار جامعه برای خود جا باز کرده است. اینستاگرام به دلیل اینکه یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای زیادی در حوزه‌ی کسب و کار پیدا کرده است. بیشتر برندها از محبوبیت این اپلیکیشن استفاده کرده و محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام قرار می‌دهند.

قرار دادن پست‌ها به شیوه‌ای درست و جذاب و طراحی پست اینستاگرام در شیراز اولین قدم برای داشتن یک کسب‌وکار موفق است. اما چطور؟ چه چیزی لازم است تا یک تبلیغ به درستی شکل بگیرد؟ چه چیزی در جذب مخاطب اینستاگرام نقش دارد؟ چه مواردی قبل از هر چیزی در چشم مخاطب جلب توجه می‌کند و او را وادار به درخواست اطلاعات بیشتر از پست کرده و در نهایت به خواندن کپشن می‌کند؟ هدف شما در تبلیغ یک برند و رسیدن به سوددهی در کسب و کارتان پیدا کردن پاسخ این سوالات است. یاراپلاس در این مقاله با پاسخ به این سوالات مسیر شما برای رسیدن به هدفتان را روشن می‌کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

طراحی پست اینستاگرام در شیراز (طراحی عکس برای اینستاگرام و ساخت قالب پست)

هرکدام از انواع محتوا، روش طراحی و ساخت متفاوتی دارند. به عنوان مثال در طراحی پست اینستاگرام در شیراز که تنها شامل یک عکس می‌باشد، می‌توان از المان‌های گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز جهت طراحی عکس برای اینستاگرام استفاده کرد. این طرح‌ها می‌بایست با توجه به هر حوزه کاری مشخص، به نحو خاصی طراحی گردند که تیم آی آر سوشال با تجربیات طولانی مدت در این زمینه و آشنا بودن با نیاز بازار هر حوزه، طراحی عکس برای اینستاگرام شما را به بهترین نحو و حرفه‌ای ترین شکل ممکن به انجام خواهند رساند و در هر حوزه، اقدام به طراحی قالب پست مختص به همان حوزه خواهند نمود.

طراحی پست ویدیویی اینستاگرام و قالب های ویدیوی اینستاگرامی در شیراز

این نوع از محتوا شامل فیلم‌ها و ویدیوهای ساده هستند که در زمان‌های 60 ثانیه‌ای یا کمتر برش خورده‌اند یا اصطلاحاً “کراپ” شده‌اند. این ویدیوها می‌توانند همان ویدیوهایی باشند که شما با تلفن همراهتان و یا دوربین دیجیتالتان آن‌ها را ثبت نموده‌اید. کاربران گاهاً ویدیوهای طولانی خود را به چند ویدیوی 60 ثانیه‌ای برش داده و در اسلایدهای مختلفی به ترتیب قرار می‌دهند. البته اینستاگرام جهت انتشار ویدیوهای طولانی، بخش IGTV را راه‌اندازی نموده است که برای انتشار ویدیوهای بیش از 60 ثانیه بسیار مفید هستند. پس از طراحی ویدیو اینستاگرام می‌توانید آن را به یکی از شیوه های توضیح داده شده منتشر نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

طراحی پست اینستاگرام متفاوت و منحصر به فرد در شیراز

شاید همیشه نیاز به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی نیاز دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل انجام خواهد شد و هر پست از صفر طراحی می گردد.

ساخت کلیپ برای پست اینستاگرام در شیراز

ساخت کلیپ و ویدیو برای پست اینستاگرام یک مبحث کاملاً متفاوت با طراحی عکس پیج اینستاگرام است. در صورتی که قصد دارید محتوای ویدیویی برای پیج خود قرار دهید لازم است نوع ویدیو که شامل تدوین ویدیو یا طراحی موشن گرافیک است را انتخاب نمایید. 

از آنجاییکه سبک های متفاوتی جهت ایجاد ویدیو وجود دارد برای دریافت راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید تا بهترین سبک طراحی با توجه به نوع کسب و کار و موضوع پیجتان به شما پیشنهاد گردد.

طراحی پست اینستاگرام در شیراز به صورت عکس

همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام شبکه اجتماعی بر پایه تصویر است و بیشتر از آن که تولید محتوا متنی توجه مردم را به خود جلب کند، تصاویر در جلب توجه مردم نقش دارند. با استفاده از همین نکته می‌توان تصاویری خلق کرد که داستان مورد نظر شما را بیان کرده و مطلبی که در ذهن دارید را به شیوه‌ای مناسب به بیننده منتقل کند.

به طور مثال استفاده از عکس نوشته ها در این شبکه اجتماعی به بیشتر دیده شدن مطالب شما کمک بسیاری خواهد کرد. به کمک این روش می‌توان به صورت یک‌جا هر چه در ذهن خود دارید را به مخاطب منتقل کنید. از ویژگی‌های استفاده از عکس نوشته‌ها می‌توان صرفه‌جویی در وقت مخاطب را نام برد زیرا تنها با دیدن عکس و خواندن متن کوتاه نوشته شده در آن مطلب را فرا گرفته و نیازی به خواندن کپشن که در بسیاری از موارد طولانی هستند نخواهد بود.

راه‌های بسیاری برای طراحی پست‌ها وجود دارد که شاید خود فرد هم با استفاده از این روش‌ها بتواند از پس طراحی پست‌های اینستاگرام در شیراز بربیاید ولی در بیشتر موارد این امر، امری تخصصی محسوب شده و هر کس قادر به طراحی پست‌های جذاب برای اینستاگرام نخواهد بود.

از آن جایی که عکس‌ها در بهتر دیده شدن پیج اهمیت بسیاری دارند، سپردن طراحی چنین پست‌هایی به افرادی که در این زمینه تخصص دارند، مناسب‌تر از انجام آن‌ها توسط خود فرد خواهد بود. یاراپلاس با چندین سال تجربه در زمینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی، به بهترین نحو محصولات و خدمات شما را در قابل پست‌های اینستاگرامی در شیراز در اختیار مخاطب قرار داده و با رعایت اصول در زمینه طراحی پست اینستاگرام و همچنین داشتن خلاقیت‌های منحصر به فرد در جذب مخاطب بیشتر به پیج شما کمک خواهد کرد.

ساخت ویدئو اینستاگرام از ساخت عکس پر زحمت‌تر بوده و در همین راستا نیاز به تجربه بیشتر و همچنین مهارت بیشتر خواهد داشت؛ به همین منظور برای داشتن ویدئوهای باکیفیت نیازمند فردی خواهید بود که قادر به ساخت ویدئوهایی مناسب با موضوع کاری شما باشد. یاراپلاس در این زمینه نیز می‌تواند کمک خوبی برای شما و پیج شما باشد. با سپردن پیج خود به کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس، موفقیت در زمینه کاری خود را به دست آورید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

هزینه طراحی پست اینستاگرام در شیراز

به مانند تمامی کارها استفاده از فرد با مهارت برای طراحی پست‌های اینستاگرام نیز نیازمند پرداخت هزینه است. تعرفه پست‌های اینستاگرامی برای هر کسب و کار متغیر خواهد بود زیرا تولید عکس و ویدئو برای هر کسب و کاری باید بر اساس محصولات و یا خدمات ارائه شده آن کسب و کار باشد؛ از این رو تفاوت‌هایی در این مورد به وجود خواهد آمد. به جز این مورد، حجم تولید محتوای خواسته شده توسط مشتری و میزان تعامل مخاطبان با پیج در محاسبه هزینه نقش خواهد داشت. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که تولید محتوا به صورت ویدئو هزینه بالاتری نسبت به عکس دارد؛ زیرا زمان بیشتر و همچنین هزینه بیشتری طلبیده و ممکن است برای انجام آن نیازمند به استفاده از چندین نیروی انسانی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir