لوگو ناخن

 

لوگو چیست و چه کاربردی دارد؟

در ساده ترین حالت ممکن لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. این ترکیب برای تشخیص برندهای مختلف از هم استفاده می شوند. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز باشد.

لوگوی شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید. اینها مسئولیت های بسیاری هستند که همه برگردن یک تصویر کوچک افتاده اند.

 

اهمیت طراحی لوگو

اگر به تازگی کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید؛ ممکن است برای شما نیز این سؤالات به وجود آمده باشد که چرا باید برای طراحی لوگوی کسب و کارتان هزینه کنید؟ آیا طراحی لوگو نقش مهمی در توسعه کسب و کارتان دارد؟ یا به عبارتی ساده‌تر اهمیت طراحی لوگو چیست؟ معمولاً طراحی لوگو آخرین چیزی است که صاحبان کسب و کارهای جدید و نوپا به آن فکر می‌کنند.

با این حال بهتر است بدانید که طراحی لوگو نقش بسیار مهمی در معرفی کسب و کارتان دارد و برای این که بتوانید در انجام تبلیغات برندتان موفق عمل کنید، به یک لوگوی اختصاصی احتیاج دارید؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتی قبل از آغاز فعالیت کسب و کارتان زمان و هزینه کافی را برای طراحی لوگو اختصاص دهید؛ زیرا لوگو تنها یک علامت تجاری نیست بلکه برند شما به وسیله لوگو به مخاطب معرفی می‌شود و در ذهن او باقی می‌ماند.

در واقع شما برای معرفی برندتان در هر جایی به لوگو احتیاج دارید. به عنوان مثال علامت تجاری شما باید بر روی کارت ویزیت، وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و… مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل است که اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کارهای مختلف بسیار زیاد است.

 

طراحی لوگو ناخن

 

طراحی لوگو ناخن

طراحی لوگو ناخن بنابر نیاز مشتری و یا کارفرما از ترکیب های متفاوتی قابل اجرا می باشد. طراحی لوگوی تصویری ، طراحی لوگوی نوشتاری ، طراحی لوگوی ترکیبی ، لوگوتایپ ، فونت سفارشی ، وردمارک ، نماد ( آیکون ) ، پیکتوگرام ، لوگوی کلاسیک که می توان تمامی سبک های گفته شده را در قالب های گوناگون هندسی ، ارگانیک ، سازمانی  سیال و … اجرا کرد .

طراحی لوگو ناخن به هر سبکی که طراحی شود باید گویای رفتار ، هویت سازمانی و شخصی ، نماینده خدمت و کالا و رساننده نگرش مجموعه ناخن و زیبایی باشد.

 

طراحی حرفه ای لوگو ناخن

 

طراحی تایپوگرافی اسم سالن زیبایی و ناخن

در طراحی تایپوگرافی با استفاده از نام انجام می پذیرد. ارائه اشکال و آیکونها در این سبک از طراحی محدود گشته و فوکوس دید و معنا رسانی بر روی اسم می باشد. در این سبک که بیشتر برای برندسازی پرسنلی می باشد با بهره گیری از اصول و قواعد خطاطی در سبک های فانتزی ، شکسته نستعلیق ، رسمی و ترکیبی از پیچیدگی انجام می پذیرد.

 

طراحی لوگو کاشت ناخن

 

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو در شیراز و آنلاین با داشتن نمونه های متعدد طراحی لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگوی حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir