چرا طراحی پست اینستاگرام مهم است؟

از آن جایی که کسب و کار شما بر بستر اینستاگرام است ،افزایش فالور تاثیر مستقیمی بر فروش و برندینگ شما دارد.این افزایش فالور زمانی صورت میگیرد و تداوم پیدا میکند که شما یک برنامه ریزی مناسب برای انتشار پست های با کیفیت و جذاب خود داشته باشید و برای ارائه پست های با کیفیت باید وقت بگذارید و به وسیله تخصص یک گرافیست محتوای حرفه ای و جذاب خود را تولید کنید.شما باید با خلاقیت زیادی که به خرج میدهید توجه مخاطبان را به خود جلب کنید و متحوای ویروسی بسازید.احتمالا شما هم میدانید که اگر نتوانید محتواهای با کیفیت و جذاب ارائه دهید،در این بازار رقابتی در اینستاگرام شکست میخورید.بنابراین با کمی هزینه که بسیار هم پایین خواهد بود میتوانید گوی سبقت را از رقبا بربایید و هر روز بر مشتریان و فروش خود بیفزایید.این کار برای شما سرمایه گذاری خواهد بود نه هزینه اضافی.

 

نکات طراحی قالب اینستاگرام

قبل از اقدام به طراحی قالب های اینستاگرام بهتر از چند مورد را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ابهام در این موارد، مشکلات یا ابهامات را رفع کنید. مواردی از قبیل :

  • لوگو : اگر تا به حال یک لوگوی اختصاصی که معرف برند شما باشد طراحی نکرده اید پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر این کار را انجام دهید زیرا لوگو حکم امضای برند شما را دارد و برای موفقیت یک کسب و کار ضروری می باشد.

 

  • رنگ برند: رنگ یکی از موارد مهم و تاثیرگذار بر افراد است که از نظر روانشناسی نیز به اثبات رسیده است به عنوان مثال رنگ سبز حس صمیمت را در افراد ایجاد می کند و رنگ قرمز حس ترس را القا می کند. بنابراین اگر یک رنگ را به عنوان رنگ برند انتخاب نکرده اید، قبل از اینکه به دنبال طراحی قالب های اینستاگرامی خود باشید، آن را انتخاب کنید.

 

  • فونت : داشتن چندین فونت و نبود یک فونت استاندارد برای شما، باعث سردرگمی و ناهمخوان بودن طراحی های شما می شود و نظم طراحی را برهم می زند. بنابراین قبل از شروع طراحی قالب، یک فونت را به عنوان فونت محتوای خود انتخاب کنید.

 

  • شعار برند: شعار برند جزء اصلی محسوب نمی شود اما داشتن یک شعار، به برند شما رسمیت می دهد و اعتماد مخاطبان را بیشتر جلب می کند.

 

حرف آخر

این روزها با افزایش محبوبیت اینستاگرام و افزایش هرروزه تعداد کاربران، این پلتفرم به محیطی برای معرفی مشاغل و رونق کسب و کار افراد شده است. اگر صاحب برند و شغل خاصی هستید، اینستاگرام فضایی برای توسعه کسب و کار شما فراهم کرده تا با تولید محتوا و معرفی کالا و خدمات خود بتواند در این شبکه اجتماعی به کسب‌وکار بپردازید.

فقط قبل از هرچیزی باید بدانید در این محیط هم مانند هر فضای اجتماعی دیگر منحصربه‌فرد بودن و دوری از تکرار به شما در رونق کسب تان کمک شایانی می‌کند. هوشیار باشید که کاربران همیشه دنبال محصولات، خدمات،؛ محتوا ها و اطلاعات به‌روز و ایده‌های خلاقانه و یونیک هستند.

 

برای طراحی قالب اینستاگرام تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir