اعمال طرح های خاص به کارت حالت زنده بودن می بخشد و این عامل بر ذهن مخاطبین شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
امروزه دیگر در یک مرکز خرید لباس تا شرکت و موسسات بزرگ، کارت ویزیت هایی وجود دارد که به کمک آن، نام و ادر...
کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و شرکتمان و کمپانی خود به دیگران برای ایجاد ...
امروزه اغلب صاحبان کسب و کارها از یک فروشگاه کوچک لباس گرفته تا وکلا، پزشکان، مدیران ارشد برای معرفی خود ...
طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. ف...
حرف زدن از اصول طراحی کارت ویزیت بدون اینکه بدانیم هدف این کارت چیست، فایدۀ چندانی ندارد. در تعریف لغتنا...
یکی از راه هایی که ما به عنوان یک کسب و کار میتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید استفاده از کارت وی...
طراحی و چاپ ست اداری، تراکت و لوگو یکی از مهمترین اقدامات برای برندسازی و معرفی کردن کسبوکار شماست.
اگر قصد طراحی کارت ویزیت شرکتی در شیراز دارید و یا می خواهید حتی برای یک سوپر مارکت کوچک اقدام به طراحی ک...
طراحی کارت ویزیت در شیراز برای رشد و بهبود کسب و کارتان اهمیت فوق العاده ای دارد. اگر در طرح کارت ویزیت خ...
طراحی کارت ویزیت در شیراز برای رشد و بهبود کسب و کارتان اهمیت فوق العاده ای دارد.
کارت ویزیت در کلامی خلاصه و رسا، وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما. کارت ویز...
1 2
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن