طراحی لیبل محصول در شیراز

لیبل کالا در شیراز

چاپ لیبل یا برچسب با طراحی منحصر بفرد می تواند برای جذب مشتری و انتخاب محصول شما در بازار رقابت که با تنوع صدها طرح و رنگ مختلف وجود دارد بسیار مفید و موثر واقع شود.

برچسب علاوه بر جاذبه بصری که باید داشته باشد ،باید حاوی اطلاعات پایه در مورد محصول مورد عرضه شما نیز باشد.

 

طراحی برچسب کالا در شیراز

وظیفه نمایش اطلاعات مربوط به یک محصول بر ظرف، بسته بندی، و یا خود محصول برعهده لیبل است.هدف اصلی طراحی لیبل محصول این است که نوع، اندازه، برند، خط تولید، تولید کننده و دیگر اطلاعات خاص محصول را مشخص کند و به مصرف کنندگان اطلاعات کافی را برساند و آنان را به خرید تشویق کند. بدون شک لیبل هویت محصول تولید شده می باشد. طراحی لیبل امروزه از ابزاری که تنها کارش انتقال اطلاعات است به یک عنصر کلیدی در تبلیغات برند ، تغییر کرده است.

گفته می شود که هفت ثانیه طول می کشد تا یک فرد تصمیم به خرید بگیرد در حالی که فرد در ابتدا اطلاعات لیبل را نمی خواند بلکه به ظاهر و رنگ بسته بندی و طراحی لیبل توجه می کند.لیبل بخشی از ظاهر محصول است. لیبل برای این است که اطلاعاتی از قبیل مواد تشکیل دهنده محصول، محل تولید و... را انتقال دهد اما نقش بسیار مهمی در بازاریابی محصول دارد. شبکه چاپ مجهز به آتلیه طراحی حرفه ای انواع : طراحی لیبل مواد غذایی، بطری، ظروف مواد شوینده، طراحی لیبل عسل و طراحی لیبل محصولات غذایی، طراحی برچسب قارچ،شکلات،زعفران، طراحی لیبل روغن موتور و انواع طرح لیبل تبلیغاتی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

 

طراحی لیبل انلاین

انواع لیبل های با پایه پلاستیک در شیراز

  1. لیبل PVC
  2. لیبل متالایز
  3. لیبل شیشه ای
  4. لیبل صدفی
  5. لیبل شیشه ای یا لیبل ترانسپارنت


لیبل های با پایه پلاستیک دارای خاطیت ضد آب می باشند و برای محصولاتی مانند شامپو و ماسک مو که در حمام و محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند بسیار مناسب هستند. این نوع از لیبل ها که به سختی پاره می شوند دارای ماندگاری بیشتری نسبت به لیبل های کاغذی هستند. همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی و همچنین بر روی قطعات الکترونیکی که دارای طول عمر بالایی هستند نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

 

انواع لیبل های با پایه کاغذی در شیراز

 

  • لیبل مات
  • لیبل براق


از لیبل های کاغذی براق و مات را می توان پرمصرف ترین نوع لیبل ها بحساب آورد. لیبل های کاغذی تقریبا در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و بنا به مورد استفاده در انواع مات و براق تولید می شوند.

 

برای طراحی لیبل کلیک کنید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir