طراحی لوگو در شیراز

هر شخص حقیقی یا حقوقی یا هر شرکت تجاری برای معرفی خودش نیاز به نشان تجاری دارد تا از آن نماد در تمامی تبلیغات‌های خود استفاده کند. این نشان باید به گونه‌ای باشد تا در ذهن مخاطب به خوبی نقش ببندد و طوری طراحی شود که هویت و زمینه‌ی کاری آن نماد را در نگاه اول به بیننده القا کند.

 

انواع لوگو

 

  • طراحی نماد ( پیکتوگرام ، آیکون ، نشانه )

این نوع لوگو یک شکل می باشد که به عنصری در سازمان شما اشاره می نماید، این سبک در بیشتر شرکت ها رایج است و در ذهن مخاطب به سادگی نفوذ می نماید.

شما می توانید در زیر نماد و یا در کنار آن نام شرکت خود را نوشته و ارائه نماید ، اما تمرکز بیشتر بر روی شکل می باشد نه نوشتار

 

طراحی نماد

  • طراحی لوگو نوشتاری ( وُرد مارک ، لوگو تایپ ، فونت فارسی )

در طراحی لوگوی نوشتاری نام تجاری شما با استفاده از یک فونت مناسب و یا سفارشی ، طراحی و سپس با تغییرات خلاقانه تبدیل به یک فرمت خاص جهت استفاده شما به عنوان لوگو می گردد و مزیت این نوع طراحی ماندگاری آن و عدم نیاز به تغییر بر اساس زمان است .

 

طراحی لوگونوشتاری در شیراز

  • طراحی حرف نماد ( لترمارک ، مونوگرام )

حرف نماد لوگویی است که در آن با استفاده از حرف و یا حروف اول نام تجاری شما یک طرح ایجاد می شود و نماد به شکل یکی از حروف می باشد و این سبک طراحی بیشتر برای مواقعی که نام طولانی و یا ناخوانا باشد استفاده می گردد.

 

طراحی حروف اول اسم در شیراز

 

  • لوگوی ترکیبی ( ترکیب نوشتار و نماد )

بسیاری از برندها هستند که نوشتار و نماد آن ها در کنار هم به نمایش در می آید ، لازم به ذکر است که در حالت ترکیبی نمی توانید نماد را به تنهایی استفاده کنید.

 

لوگو ترکیبی

 

 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir