اگر قصد دارید تا از طراحی لوگو در شیراز جهت طراحی لوگوی اختصاصی مد نظرتان بهره بگیرید، باید ابتدا انواع لوگوهای مرتبط با محصولتان را بررسی کنید و اطلاعات دقیق و کاملی از لوگوی مد نظرتان به طراح ارائه کنید، تا فرآیند طراحی لوگو در شیراز به بهترین نحو ممکن انجام بپذیرد.

طراحی لوگوها ممکن است به صورت  لوگوهای نوشتاری ،  لوگوهای انتزاعی ،  لوگوهای تصویری ، لوگوهای ترکیبی و… غیره باشند. نوع لوگوی طراحی شده کاملاً طبق خواست مشتری صورت می‌پذیرد و هیچ قانون ثابتی جهت طراحی لوگو در شیراز وجود ندارد.

اگربه دنبال  طراحی لوگوی حرفه ای  هستید، اما با انواع لوگوها آشنایی ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و درباره طراحی لوگو اطلاعات جامع‌تری به دست بیاورید.

طراحی لوگوی نوشتاری در شیراز

بسیاری از برندها از لوگوهای نوشتاری جهت مطرح کردن محصولاتشان استفاده می‌کنند، لوگوهای نوشتاری طبق حروف اولیه نام شرکت ارائه می‌شوند.

 در طراحی لوگو در شیراز از فونت‌های اولیه و معمول در طراحی لوگوی نوشتاری استفاده نمی‌شود، بلکه طراح سعی می‌کند لوگوی نوشتاری را با طراحی خاص و ویژه‌ای عرضه کند، تا حروف برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار شوند.

در طراحی لوگوی نوشتاری با بولد و ضخیم کردن قسمتی از متن، قدرت آن قسمت را به نمایش می‌گذارند، تا مخاطب ناخودآگاه تمرکز بیشتری در آن قسمت داشته باشد. همچنین حروف می‌توانند به صورت چند رنگ و سایه روشن طراحی شوند، تا جذابیت لوگوی نوشتاری بیشتر شود.

از معروف‌ترین لوگوهای نوشتاری می‌توان به لوگوی VAIO برند سونی اشاره کرد، در کل مفهوم این لوگو در حروف A و V به معنای سیگنال‌های آنالوگ و در حروف I و O نشان دهنده صفر و یک کامپیوتری است.

طراحی لوگو نمادین در شیراز

 در طراحی لوگو نمادین بیشترین توجه به سمت ظاهر و شکل لوگو منعطف می‌شود، زیرا این طراحی لوگو در شیراز باید به گونه‌ای صورت بپذیرد که تمامی اشخاص قادر به تشخیص آن باشند. به عنوان مثال آرم خودروهایی مانند برنز، تویوتا و لوگوهای طراحی شده در برنامه‌هایی مانند توییتر و اندروید، از نمونه لوگوهای نمادین هستند.

طراحی لوگو ترکیبی در شیراز

در طراحی لوگو ترکیبی می‌توان از متن و تصویر در کنار یکدیگر استفاده کرد، تا قدرت انتقال مفهوم قوی‌تر باشد. در طراحی لوگو در شیراز جهت طراحی لوگوهای ترکیبی از حروف نام شرکت و تصویر اختصاصی مرتبط با محصولات شرکت استفاده می‌شود، تا لوگوی طراحی شده در نظر مشتری جذاب‌تر و منحصر به فردتر به نظر برسد و بیان‌گر عملکرد کلی برند باشد.

از میان لوگوهای ترکیبی می‌توان به لوگو برند مشهور سیسکو اشاره کرد، در طراحی این لوگو ترکیبی، نام برند سیسکو به همراه سیگنال‌های دیجیتال که نشان دهنده محصولات تولید شده این کمپانی است به تصویر کشیده شده است، اما مفهوم خاصی نیز در طراحی این لوگو نهفته است، سیگنال‌های طراحی شده شبیه به پل مشهور گلدن گیت در سان فرانسیسکو طراحی شده‌اند، تا در قالب یک لوگو محل قرار گیری برند سیسکو نیز به نمایش گذاشته شود.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir