طراحی لوگو ورزشی در شیراز

طراحی لوگو حرفه‌ای نیاز به المان ها و عناصر موثر در ساختار اصلی لوگو برای تاثیرگذاری روی مخاطبان دارد. هر سبکی از ژانرهای مختلف طراحی نشان‌واره دارای فن و شیوه‌های متفاوتی می‌باشد که هر طراح ماهر و خلاق باید با این قوانین کاملاً آشنا باشد. در این مقاله نحوه‌ی طراحی نشان‌واره ورزشی را آموزش می‌دهیم.

 

طراحی لوگو ورزشی

یک طراحی لوگو ورزشی موفق باید نماد یا تصویری بیش از رنگ یک باشگاه یا گروه را نمایش دهد. در لوگوهای ورزشی ضروری است که نوع نگرش تیم و هواداران آن تیم در نظر گرفته شوند. توجه داشته باشید که المان‌های یک لوگوی ورزشی مانند بسکتبال با یک لوگوی طراحی شده برای تیم شنا متفاوت است. ازاین‌پس نمادها و عناصر متناسب با هر رشته‌ی ورزشی را در طراحی لوگوی همان رشته به کار ببرید.

 

از فونت‌ها و رنگ‌های جذاب استفاده کنید

از رنگ‌هایی که پر انرژی هستند استفاده کنید مثلا رنگ قرمز حس شور ، هیجان ، تلاطم و رنگ زرد حس اعتمادبه‌نفس ، نیرو و جنبش را به مخاطبان انتقال می‌دهند ؛ رنگ مشکی نماینده قدرت ، تعالی و کنترل است و جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها  در طراحی لوگوهای ورزشی قرار گرفته است.

از تصاویر جزئی در طراحی لوگو ورزشی کمتر استفاده کنید؛ زیرا لوگوهای ورزشی در سایزها و پس‌زمینه‌های مختلف قرار می گیرند. استفاده از جزئیات باعث ناخوانا شدن وغیرحرفه‌ای نشان دادن لوگومی‌شود.

تمام رشته‌های ورزشی طرفداران زیادی دارند. به همین علت باید شناخت کافی از رشته ورزشی و طرفداران آن داشته باشید.

یک لوگوی ورزشی خوب پیام خود را در یک نگاه به مخاطبان منتقل کند.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir