از بازی با قواعد پرهیز کنید.
معمولاً مردم سعی دارند تا در بازی با کلمات و جابجایی پاراگراف‌ها یا تغییر چند جز کوچک به خود و گوگل القا کنند که یک محتوا را بروزرسانی کرده‌اند اما این از نظر گوگل اصلاً پذیرفته نیست. فراموش نکنید که این موتور جستجو تا چه حد باهوش است و تا چه میزان در تشخیص چنین بازی‌هایی با حساسیت عمل می‌کند. پس در گام اول باید مطمئن شد آنچه که بروزرسانی محتوا می‌نامید تا چه حد صحت دارد و درست است.
اگر یادداشت و محتوای خود را که پیش‌تر عنوان آن "5 پیشبینی در مورد سئو در سال 2018" بوده است را به "5 پیشبینی در مورد سئو در سال 2019" تغییر داده و واقعاً مندرجات و توضیحات یادداشت را تغییر دهید، بی‌شک گوگل با همان رویکرد مثبتی که پیش‌تر نسبت به یادداشت شما داشته به سراغ آن آمده و در کنار احتساب موقعیت و رنکینگ یادداشت پیشین، نکاتی که در آن‌ها بروزرسانی صورت گرفته است را مجدد بررسی می‌کند. هر قدر شما سطح تغییرات و بروزرسانی را گسترده‌تر پیاده کرده باشید، گوگل سریع‌تر و با حساسیت بیشتر به سراغ محتوای شما خواهد آمد.

باز هم لازم به تکرار است که به جای بازی با کلمات و جابجایی چند پاراگراف و تعویض چند عکس، برای بروزرسانی نیاز است تا واقعاً یادداشت را دگرگون کنید. مثلاً در همین مثال فوق شما نمی‌توانید از 5 پیشبینی، یکی را تغییر داده و با ثابت ماندن مابقی انتظار توجه از گوگل داشته باشید.

گوگل به تناسب در بازخورد معتقد است با این حال از Fetch سرچ کنسول غافل نمانید
این یعنی به همان میزان که شما در بروزرسانی و تولید محتوا کوشا باشید، او در وارسی و بررسی محتوای تولیدشده شما کوشا خواهد بود و معمولاً در چند روز پس از ایجاد تغییرات شاهد تغییر رتبه سایت خود در ردیف جستجوها خواهید بود. معمولاً این پروسه بین یک تا چند روز به طول می‌انجامد اما گاهاً از طریق سرچ کنسول گوگل و با تکنیک "Fetch" کردن می‌توانید به سرعت محتواهایی که در مورد آن‌ها حساسیت دارید را برای بررسی مجدد گوگل معرفی کنید اما در این مورد دقت به یک نکته الزامی است. اگر این کار را به کرات در مورد همه صفحات سایت خود انجام دهید، رفته رفته بی‌اثر شده و گوگل نسبت به بررسی سریع محتواهای شما بی‌تفاوت خواهد شد. فراموش نکنید که گوگل همواره به شما اعتماد دارد مگر اینکه دلیلی برای بی‌اعتمادی و بازی شما با الگوریتم‌ها ببیند.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir