طراحی لوگو سالن زیبایی در شیراز

برخلاف تصورات که لوگو را فقط یک طرح معمولی می دانند، طراحی لوگو اگر به صورت اصولی انجام شده باشد، می تواند با مشتری شما حرف بزند و مشتری را جذب کسب و کار شما کند. با توجه به این موضوع توصیه می کنم نکات مهم در طراحی لوگو حرفه ای که در ادامه به چند مورد آن اشاره می کنیم را در کسب و کار خود رعایت کنید.

برای ایجاد یک نماد ماندگار باید در عنوان لوگو از قلم های مدرن استفاده شود. باید اندازه قلم ها به نحوی باشد تا لوگوی شما را زیبا و با ارزش کنند. در هنگام طراحی لوگو ترکیبی آرایشگاه زنانه از فونت های مناسبی استفاده کنید تا لوگو شما خوانا باشد. لوگو نشان دهنده هویت کار شما است. بنابراین باید نام سالن زیبایی شما به صورت هوشمندانه و کامل در لوگو استفاده شود. تا نشان دهنده هویت برند سالن زیبایی شما باشد. لوگو برای اهداف بازاریابی طراحی می شود، بنابراین باید اندازه مناسبی داشته باشد. لوگویی که طراحی می کنید نباید سایز خیلی بزرگ یا سایز خیلی کوچک داشته باشد.

طراحی لوگو سالن زیبایی

طراحی لوگو آرایشگاه با توجه به اهمیت لوگو در یک کسب و کار، کاری زمان بر است. البته هر چقدر زمان طراحی لوگو بیشتر باشد، به معنی کیفیت بالای آن نیست. بلکه طراحی لوگو، زمانی با کیفیت خواهد بود که توسط یک تیم ماهر انجام شود. 

نکات مهم در طراحی لوگو آرایشگاه زنانه

با توجه به این که مخاطبین شما زن هستند برای طراحی لوگو باید به این نکته دقت داشته باشید که جلوه بصری و زیبایی بیشترین تاثیر را روی خانم ها دارد. از این رو شما باید در طراحی لوگو به جلوه بصری لوگو و البته نحوه به کارگیری رنگ در لوگو دقت داشته باشید.

نکات مهم در طراحی لوگو آرایشگاه مردانه

برخلاف طراحی لوگو زیبایی که باید روی جلوه های بصری بیشتر کار کنید، در طراحی لوگو آرایشگاه مردانه باید به نکاتی مثل کیفیت، نحوه بازاریابی و درگیر سازی مخاطب با لوگو کار کنید. با توجه به این که افراد مختلف به طراحی های نو و ساختار شکن بسیار علاقه‌مند می شوند، به سراغ طراحی های تکراری که همه به یک شکل است نروید.

هزینه طراحی لوگو ارایشگاه زنانه در شیراز

قیمت طراحی لوگو آرایشگاه زنانه یا طراحی لوگو ارایشگاه مردانه به نکات مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک هزینه دقیق برای آن ذکر نمود. بهتر بگم این که لوگو شما چقدر هزینه ببرد به مردانه یا زنانه بودن سالن زیبایی ارتباط ندارد. بلکه به میزان جزئیات و شرکت طراحی لوگو برای ساخت لوگو آرایشگاه ارتباط دارد.

طراحی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو در شیراز

با لوگوی سفارشی سالن زیبایی که توسط یک طراح حرفه‌ ای فقط برای شما طراحی شده است، شخصیت برند خود را به نمایش بگذارید. اگر به طور کلی چند نمونه شگفت انگیز از لوگو های سالن زیبایی را در ایران ببینید متوجه طرح تکراری بر روی سایر لوگوهای دیگر می‌شوید. 

یک طراحی لوگو لیفت و لمینت مژه و ابرو شما را به گونه‌ ای عالی به دنیا نشان می‌ دهد که ثابت می‌کند شما چه خدماتی را در زمینه زیبایی ارائه می‌دهید. طراحی لوگو بر اساس استانداردها و به کارگیری خلاقیت‌ های مدرن باعث می‌شود مردم برند شما را به خاطر بسپارند. همچنین مشتریان بالقوه اشتیاق پیدا کنند که برای انجام خدمات لیفت و لمینت مژه و ابرو به شما مراجعه کنند. طراح لوگو می‌تواند داستان برندتان را در قالب همه عناصر مانند رنگ‌ها، شکل‌ها و سایر عناصر طراحی برای بیننده بازگو کند.

عنصرهای برتر برای طراحی لوگو که باعث زیباتر شدن کسب و کارتان می‌شود عبارتند از:

انتخاب نماد لوگوی مناسب

انتخاب رنگ‌های استاندارد در صنعت

انتخاب سبک و فونت مناسب

انتخاب سبک لوگو سالن زیبایی

نوع سبک لوگو برای سالن زیبایی زنانه دارای اهمیت زیادی است. انتخاب سبک لوگو بستگی به نوع لوگو دارد، اگر قصد طراحی لوگو نوشتاری برای آرایشگاه زنانه را دارید باید از ابزارهای مربوط به فونت و تغییر سایز استفاده نمایید.

اما اگر قصد طراحی لوگو تصویری دارید، باید از ابزارهایی مربوط به اشکال و نمادها استفاده کنید. تا بتوانید به خوبی پیام برندتان را به تصویر بکشید.

بهترین سبک برای طراحی لوگو آرایشگاه و سالن زیبایی زنانه لوگو ترکیبی است. در این نوع طراحی تصویر و نوشتار در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و می‌توانند به برند سازی و بازاریابی برای کسب و کار شما به خوبی عمل کنند.

لازم به ذکر است که نمادی که برای لوگو سالن زیبایی خود انتخاب می‌کنید باید به نوع خدماتی ارائه می‌دهید مرتبط باشد. مثلاً اگر در سالن خود خدماتی مثل: کاشت ناخن، لاغری، پاکسازی پوست، و آرایش موها انجام می‌دهید، باید سبکی را انتخاب کنید که این موارد را به خوبی به مخاطبان نشان دهند‌.

استفاده از تایپوگرافی

اگر در طراحی لوگو خود از تایپ و نوشتار استفاده نموده‌اید، باید فونت مناسبی برای آن انتخاب کنید. انتخاب فونت تا حدود زیادی بستگی به سلیقه شما دارد. ابتدا برای انتخاب فونت باید انتظارات مخاطبین هدفتان را مدنظر قرار دهید. فونت انتخابی شما باید خوانا و در عین حال شیک و زیبا باشد.

انتخاب فونت فانتزی برای سالن زیبایی به دلیل ارتباط آن با بانوان انتخاب مناسبی خواهد بود. فونت‌های دست‌نویس نیز جذاب خواهند بود. درنهایت تایپوگرافی که برای لوگو خود انتخاب می‌کنید باید با تصویری که انتخاب می‌کنید هارمونی و هماهنگی داشته باشد

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو سالن زیبایی در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو سالن زیبایی حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو سالن زیبایی را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو سالن زیبایی حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir