طراحی لوگو کاشت ناخن

یکی از مشاغلی که امروزه طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی به فعالیت در آن زمینه رغبت نشان می دهند، آرایشگری است. اگر در سطح شهر گشتی بزنید با سالن های بسیاری مواجه خواهید شد که عنوان آرایشی و زیبایی بر روی تابلوی آن ها نقش بسته است. برای موفق شدن در چنین حوزه ی پرطرفداری، استفاده از روش های نوین و تاثیر گذار اجتناب ناپذیر است. روش های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان از رقیب های شغلی سبقت گرفت. یکی از مهم ترین و اساسی ترین شیوه ها برای رسیدن به موفقیت، تبلیغات سازنده و تاثیرگذار است.

ناخن کاری، از حرفه های جذاب امروزی که طرفداران بسیاری دارد

حرفه ای ترین و تاثیرگذارترین روش برای تبلیغ، داشتن یک لوگوی شیک و جذاب است. در زمینه ی آرایشگری به جرات می توان گفت که میزان شیک بودن لوگو و جذابیت آن برای مخاطب، حرفه ای بودن شما و مهارت بالایتان در این حرفه را نشان می دهد. دقت داشته باشید که طراحی لوگو
 شما بهتر است متناسب با خدماتی باشد که در سالن زیبایی تان ارائه می دهید. هرچه لوگو گویاتر باشد، بهتر و تاثیرگذارتر خواهد بود و مخاطب شما دقیق تر و راحت تر می تواند اهداف شما را بفهمد. 

طراحی لوگوهای آرایشی

طراحی لوگوهای زیبایی برای سالن های آرایشی در مرحله ی اول باید حس آرامش و زیبایی را به مخاطب القا کند. با توجه به ماهیت کارهای آرایشی، لوگوی سالن زیبایی باید به گونه ای باشد که مخاطب با دیدن لوگو حس زیبایی و لطافت مربوط به کارهای آرایشی را از آن دریافت کند.

علاوه بر این حس کلی، در زمینه ی کارهای آرایشی و زیبایی باید لوگو به گونه ای باشد که مخاطب با مشاهده ی آن زمینه ی تخصصی شما را بفهمد. به عنوان مثال اگر خدماتی در زمینه مو انجام می دهید، وجود شکل مو در طراحی لوگو می تواند به بیان این مفهوم بپردازد. برای انجام آرایش های تخصصی عروس استفاده از شکل هایی مانند لباس عروس و یا اکسسوری های مربوط به آن می تواند مخاطب را متوجه این مساله کند که تخصص سالن شما در آرایش عروس است.

یک نمونه طراحی لوگو ناخن

در مورد کاشت و خدمات ناخن هم باید لوگو کلی نبوده و به طور تخصصی تر، طراحی لوگو ناخن انجام دهید. در این مورد می توان از شکل سوهان و لاک ناخن برای طراحی لوگوی ناخن (Nail logo design) استفاده کرد. همانطور که می دانید کارهایی که یک ناخن کار انجام می دهد شامل مواردی مثل تمیزکاری ناخن، لاک زدن، ترمیم، شکل دادن به ناخن و به طور تخصصی تر طراحی و کاشت ناخن است. لوگوی یک ناخن کار باید به گونه ای باشد که مخاطب در نگاه اول متوجه این مساله شده و اهداف صاحب لوگو و ماهیت کار او را از لوگوی او دریاید. در ادامه ایده هایی برای طراحی لوگو ناخن واصول اساسی برای طراحی لوگو را ارائه می دهیم.

طراحی لوگوی ناخن

یک لوگوی ناخن می تواند طراحی های گوناگونی داشته باشد. از جمله طراحی لوگوی نوشتاری، گرافیکی، ترکیبی از نوشته و طرح و یا استفاده از آیکون های مخصوص. در طراحی لوگو ناخن نوشتاری، نام سالن و یا صاحب لوگو به شکل فانتزی و با استفاده از افکت های مختلف طراحی به شکل یک لوگو در می آید. توجه داشته باشید در صورتی که فقط نام شما در لوگو وجود داشته باشد، مخاطبی که لوگوی شما را در جایی به غیر از تابلوی سالن زیبایی تان می بیند، متوجه هویت لوگوی شما نمی شود و نخواهد فهمید که این لوگو معرف چه نوع کسب و کاری است.

لوگو ناخن کاری

در واقع استفاده از ترکیب نام و تصویر، برای لوگو ناخن کاری بهترین شکل از طراحی لوگو است. چرا که ماهیت کار به گونه ای است که خدماتی بوده و مخاطبان آن بیشتر در محل سالن شما نامتان را خواهد دید. هرچند که برای انجام تبلیغات در فضاهای مجازی، و یا حتی در روش های سنتی، هم از لوگوی خود استفاده خواهید کرد

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir