آرم یا لوگو شرکتی

آرم یا لوگو، نماد نام یا مارک تجاری شرکت ها و كسب و كارها می باشد. آرم ها اغلب توسط شرکت ها استفاده می شوند و توصیفی مختصر از فعالیت شرکت را بیان می كنند. همانطور که می دانید یک تصویر، می تواند هزاران کلمه را به صورت ساده تر و آسان تر بیان کند. در حقیقت به دلیل این كه چشم ما به اشیاء بصری بیشتر جلب می شود، آرم های طراحی این جذابیت بصری را ایجاد می كنند.

طراحی لوگو نوشتاری شرکتی در شیراز ( لوگو تایپ ) 

لوگوتایپ / نماد کلمه ای / نوشتاری : که در صنعت طراحی نماد کلمه ای نیز گفته می شود، نام برند یا شرکت شما را تبدیل به یک نوع تلقی با نوع فونت و سبک یکتا می کند. انواع فونت در هزاران نوع، شکل، اندازه، و سبک ممکن که هر یک تاثیر اندکی متفاوت روی مخاطب مورد نظر دارند. فونت های دستخطی حالت رسمی و تهذیبی دارند. فونت های ضخیم تداعیگر قدرت و نیرومندی است در حالیکه فونت های اریبی حس انگیزش و حرکت را القا می کنند. انواع فونت همچنین شامل حروف دست نویس، کاراکتر و نمادهایی می شوند که به گونه ای تبدیل شده اند که چشم را بفریبند و جلب توجه کنند. همچنین، تصاویر را نیز، برای تاثیر بصری بهتر، می توان به این نوع لوگوها تبدیل کرد. در هنگام انتخاب یک لوگوتایپ یا نماد کلمه ای باید به خوانایی و سادگی تشخیص آن، حتی در شرایطی که باید در اندازه کوچک روی کارت های تجاری چاپ شود، توجه نمود

طراحی آرم شرکتی در شیراز (لوگو تصویری)

شمایل / نماد : شمایلها و نمادها تصاویر ساده ای از نشانه ای از یک شرکت یا محصول خاصند. آنها از تصاویری که نمایش خلاصه یا لفظی از سازمان شما را در بردارند، استفاده می کنند. نمادها از نوشته معمولی غیرمستقیم ترند و فرصتی برای تفسیر وسیعتر و بهتر از آنچه شرکت ارائه می دهد، فراهم می کند. برای اینکه یک نماد لوگوی تاثیر گذاری باشد، باید قواعد زیر در آن رعایت شود

- به یاد ماندنی باشد
- سریعا قابل شناسایی باشد
- حتی در اندازه کوچک هم واضح باشد
- ذاتا توضیحی باشد، یا خلاصه یا محسوس

طراحی لوگو ترکیبی در شیراز

نمیتوانید تصمیم بگیرید که از یک عنصر گرافیکی استفاده کنید یا بر روی نام شرکت متمرکز شوید؟ شاید بهترین گزینه استفاده از لوگوی ترکیبی باشد. این لوگوها نام کمپانی و بخش گرافیکی را شامل می شوند. با استفاده از نام کمپانی، لوگوی ترکیبی برند را ساخته و تقویت می کند و ایده هایی بصری با کمک نماد به آن اضافه می کند. کوکاکولا، با مدل خاص خودش و یک روبان سفید در زیر برندش، یک لوگوی ترکیبی شناخته شده به شمار می رود. لوگوهای پپسی، والمارت و پرینگلز نیز از این دسته هستند.

ویژگی‌های طراحی یک لوگو خوب و موفق :

طراحی خوب و موفق باید دارای ویژگی‌هایی زیر باشد؛

اعتبار و سنخیت:

یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید.
باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند هم‌خوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.

ماندگار و پایدار:

یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرح‌ها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد.

انعطاف پذیر:

یک طراحی خوب و موفق باید بتواند به دو صورت سیاه و سفید (تکرنگ) و تمام رنگی چاپ و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. بدون تغییر در ظاهر و معنی و مفهوم آن.

 یک طراحی خوب و موفق را باید بتوان به صورت آنلاین در وب‌سایت‌ها و هنگام کارهای چاپی بدون هیچ مشکلی استفاده نمود.

 باید قادر به احراز حقوق مالکیت خود از نظر قانونی باشد یعنی منحصر به فرد و قابل ثبت باشد.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو شرکتی در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو شرکتی حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو شرکتی را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو شرکتی حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir