طراحی لوگو کارواش در شیراز

اگر بخواهیم طراحی بنر کارواش را حرفه‌ای و در اسرع وقت انجام دهید، بدیهی است که این کار را باید به یک طراح ماهر بسپارید. علاوه بر طراحانی که به صورت فردی در این زمینه فعالیت دارند و شما می‌توانید هم از آن‌ها مشاوره و هم کمک بگیرید، طراحان دیگری هستند که در قالب شرکت‌هایی تحت عنوان شرکت‌های طراحی بنر مشغول فعالیت هستند. اکثر این شرکت‌ها با تیمی از طراحان و گرافیست‌های جوان و البته با تجربه بنا بر درخواست کاربر به طراحی بنر کارواش،  بنر کارواش رایگان، متن بنر کارواش، تابلو کارواش، بنر کارواش لایه باز و سایر خدمات در زمینه طراحی و سفارش بنر مشغول هستند. در هر صورت توصیه ما به شما به منظور داشتن بنری حرفه‌ای و جذاب که مخاطب را برای چند ثانیه هم که شده در فکر فرو ببرد، استفاده از یکی از دو گزینه بالاست.

در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که بنر کارواش شما بسیار جذاب و بی‌نظیر طراحی شده است. هر چقدر بنر جذاب‌تر و البته ساده‌تر طراحی شود، تاثیر بسیار زیادی در درگیر کردن ذهن مخاطب دارد. این نکته را فراموش نکنید که هر چقدر بنر شما ساده‌تر و بدون از هرگونه پیچیدگی طراحی شود، تاثیر بیشتر و البته بهتری بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت. بنر شما باید به نحوی طراحی شده باشد تا مخاطب با اندک زمانی که دارد و به سراغ مطالعه بنر شما می‌رود به هدف اصلی بنر شما پی ببرد. به عبارتی دیگر بنر باید به درستی پیام خود را به مخاطب انتقال دهد. به همین دلایل است که شاید شما بتوانید یک بنر طراحی کنید اما نتوانید بنری موثر و تاثیرگذار طراحی کنید. در ادامه به نکات مهم هنگام طراحی بنر کارواش اشاره خواهیم کرد. 

به چه نکاتی هنگام طراحی بنر کارواش باید توجه کنیم

در هنگام طراحی بنر کارواش توجه به یک سری نکات از لحاظ فنی اهمیت دارد و توجه به سایر نکات از لحاظ روانشناسی اهمیت فراوانی دارد. اما اینکه کدام نکات فنی و کدام نکات مربوط به روانشناسی است، همه و همه در این قسمت مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

توجه به هارمونی رنگ‌ها

منظور از هارمونی رنگ‌ها توجه به استفاده از رنگ‌ها با توجه به ماهیت آن‌ها است. برای مثال هنگام استفاده از رنگ آبی باید بدانید که رنگ آبی باعث تقویت حس اطمینان و آرامش در افراد شده و یا رنگ نارنجی باعث تقویت حس سرزندگی و امیدواری در افراد شده و یا هنگامی که قصد تبلیغ محصولات ارگانیک را داشته باشیم و بخواهیم که نشان دهیم این محصولات کاملا طبیعی پرورش یافته است، باید به سراغ رنگ سبز برویم. همچنین ترکیب رنگ‌های گرم و شاد در طراحی بنر کارواش از اهمیت زیادی برخوردار است. 

استفاده از یک کادر و یا چارچوب مشخص برای طراحی بنر کارواش

به منظور طراحی انواع بنرها نه فقط طراحی بنر کارواش استفاده از یک چارچوب مشخص بسیار تاثیر گذار خواهد بود. طبق اصول روانشناسی، افراد بیشتر تمایل به دیدن تبلیغات در قالب کادر مشخص دارند و تبلیغاتی که در طراحی خود از یک قاب یا کادر مشخص بهره گرفته‌اند، توانسته‌اند تاثیر بیشتری در جذب مخاطب داشته باشند. 

نکات فنی مهم هنگام طراحی بنر کارواش عبارت است از:

- از فونت کوچکتر از 10 استفاده نکنید.

- فونت عنوان باید بزرگتر از فونت متن بنر باشد.

- بیشتر از 3 یا 4 رنگ در طراحی بنر استفاده نشود.

- بیشتر از 3 فونت در طراحی بنر استفاده نشود. 

- متن بنر بیشتر از 4 خط نباشد.

- اگر در طراحی بنرهای متحرک از انیمیشن استفاده می‌کنید، زیر 15 ثانیه باشد.

- حجم بنر بیشتر از 150 کیلوبایت نباشد.

- فرمت‌های خروجی بنر، JPG، PNG و HTML5 باشد.

از انواع طراحی بنر کارواش چه می‌دانید؟

به طور نه تنها در مورد طراحی بنر کارواش، بلکه در مورد طراحی انواع بنرها سه طراحی کلی وجود دارد: 

بنر ثابت

بنر تعاملی

بنر متحرک یا انیمیشن

یکی از بهترین طرح‌ها به منظور اجرای بنر کارواش، بنر کارواش لایه باز است. این طرح نقاط قوت زیادی دارد از جمله:

امکان تغییر یا ویرایش تمامی المان‌های بنر 

امکان صرفه‌جویی زیاد در زمان

امکان سفارشی سازی طرح از ابتدا تا انتها

لوگو را مطابق با ماهیت کسب و کار خود طراحی کنید.

لوگویی را که انتخاب می کنید ، بهتر است با کسب و کار شما هماهنگی کامل داشته باشد.

به عنوان مثال ، در طراحی لوگو کارواش از تصاویری استفاده کنید که نشان دهنده مفهوم پاکیزی باشد. استفاده از تصاویر آب و خودرو نیز انتقال دهنده  مفهوم تمیزی و نظافت در ذهن بیننده است.

طراحی لوگو کارواش در شیراز

از طرح ساده در طراحی لوگو کارواش استفاده کنید.

هر اندازه که لوگوی شما ساده باشد اعتبار و ارزش آن در ذهن مخاطب بیشتر می شود. در صورتی که لوگوی شما دارای تصاویر و پیچیدگی های بیشتری باشد ، در ذهن مخاطب و بیننده کمتر باقی می ماند. برای اینکه بتوانید از طرح های معروف لوگوی کارواش مطلع شوید ، می توانید نگاهی به معروف ترین لوگوها در این زمینه بیندازید و از الگوهای آن ها پیروی کنید.

از فضای خالی لوگو استفاده کنید.

بسیاری از افراد فضای خالی و سفید زیادی را در لوگو باقی می گذارند. این روش ، برای کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده ، خوب است. سعی کنید در اطراف لوگوی خود از نماد و تصاویر مربوط به محیط کار خود استفاده کنید. اگر فضای خالی و سفیدی در لوگوی کارواش خود دارید ، می توانید از تصاویر ، متن ، شعار ، نام برند و… در اطراف آن استفاده کنید.  به این روش ، بهینه سازی فضای لوگو می گویند.

از شعارهای مرتبط در لوگو کارواش استفاده کنید.

استفاده از تگ لاین و یا شعار کوتاه مرتبط با کسب و کار شما ، می تواند تصویر بهتری از کسب و کار شما به مخاطب و بیننده ارائه بدهد. استفاده از شعار و متن سبب زیباتر شدن لوگوی شما نیز می شود.  سعی کنید از تگ لاین و شعارهای 20 تا 30 کاراکتر استفاده کنید. سعی کنید از متن های کوتاه در شعارها و تگ های خود استفاده کنید تا در ذهن مخاطب و بیننده باقی بماند.  استفاده از شعار ، همچنین اعتبار و ارزش کار شما را به مخاطب می رساند.

عنوان تگ لاین و شعار باید در مقایسه با نماد و برند کوچکتر باشد و خیلی بزرگ نباشد. استفاده از تگ لاین ها و یا شعارهیا بزرگ سبب از بین رفتن تعادل تصویر در لوگوی شما می شود.

در استفاده از شعار و تگ لاین ، سعی کنید میان نماد ، نام برند ، شعار و سایر اجزای لوگو تناسب و تعادل برقرار کنید.

متن لوگو را واضح و خوانا بنویسید.

اگر در لوگوی خود از حروف و نوشتار استفاده می کنید ، سعی کنید آن ها را واضح و خوانا بنویسید. نوشته شما باید به گونه ای باشد که مخاطب بیش از چند ثانیه وقت صرف خواندن آن نکند. طراحان لوگوها معمولا اندازه و سایز نوشته و متن را کمی بزرگ تر از عنوان تگ لاین و شعارها در نظر می گیرند ، تا خوانایی آن ها بیشتر شود. استفاده از فونت های شکسته سبب ناخوانا شدن متن و نوشته لوگوی شما می شود.

از حروف انگلیسی کوچک و بزرگ در لوگو کارواش استفاه کنید.

استفاده از حروف انگلیسی و مخصوصا حروف کوچک در طراحی لوگو کارواش سبب زیبا و شیک شدن طرح لوگو می شود. سعی کنید از حروف انگلیسی برای نوشتن شعار و یا تگ لاین لوگوی خود استفاده کنید. اگر قصد استفاده از حروف انگلیسی بزرگ دارید ، از فونت معمولی برای نوشتن آن ها استفاده کنید ، زیرا فونت های پیچیده و شکسته سبب ناخوانا شدن حروف انگلیسی می شود.  نوشتن شعار یا متن لوگو با حروف انگلیسی کوچک ، سبب ایجاد حس کوچکی و حقارت می شود ، بهتر است از حروف انگلیسی بزرگ برای نوشتن شعار یا متن لوگوی خود استفاده کنید.

در طراحی لوگو کارواش از رنگ های مناسب استفاده کنید.

رنگ یکی از مهم ترین مواردی است که تعیین کننده مرتبه لوگوی شما در ذهن مخاطب و بیننده می شود. تعادل رنگ ها سبب شهرت و محبوبیت لوگوی شما می شود. در بیشتر لوگوهای تبلیغاتی از یک رنگ استفاده می شود. رنگی که انتخاب می کنید باید با طرح و رنگ سایر اجزای لوگوی شما همخوانی داشته باشد.

نکته دیگر در انتخاب رنگ لوگو کارواش این است که علاوه بر رنگ اصلی ، از رنگ های فرعی و ترکیبی نیز استفاده کنید. سعی کنید از یک یا دو نوع رنگ در لوگوی خود استفاده کنید ، استفاده از رنگ های مختلف سبب زیبایی لوگوی شما نمی شود و تنها آن را نازیبا و زشت می کند.

از طرح مناسب در طراحی لوگو کارواش استفاده کنید.

نکته مهم در طراحی لوگو ، انتخاب یک طرح با پس زمینه مناسب است. قبل از طراحی لوگو ، یک طرح کلی برای آن در نظر بگیرید و آن را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر اجزای لوگوی شما هماهنگی داشته باشد. دقت داشته باشید که رنگ انتخابی شما با رنگ طرح شما هم خوانی داشته باشد.

از عناصر مرتبط در طراحی لوگو کارواش استفاده کنید.

تصاویر ، اجزا ، نمادها و رنگ لوگوی کارواش شما سبب جذابیت لوگوی شما می شود. سعی کنید از طرحی خلاقانه در لوگوی خود استفاده کنید و از طرح های دیگر تقلید نکنید ، زیرا ارزش لوگوی شما را پایین می آورد.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو کارواش در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو کارواش حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو کارواش را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو کارواش حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir