طراحی لوگو کابینت سازی در شیراز

طراحی لوگو کابینت سازی مهم است چرا که قرار است به مشتریان شما ثابت کند که در تمامی بخش های کسب و کارتان جدی هستید و به جلب نظر مخاطب اهمیت می دهید.

امروزه همه ما به نوعی درگیر دکوراسیون و لوازم خانگی شده ایم دیگر فقط خانم ها نیستید که روی دکوراسیون و امور مربوطه حساسیت دارند بلکه آقایان نیز برای دفاتر کار، شرکت و اداره خود بهترین دکور را می خواهند. کسب و کار هایی که لوازم خانگی می فروشند یا می سازند هر روز شاهد پیشرفت خواهند بود چرا که مردم روز به روز توقعاتشان از لوازم خانگی بیشتر و بیشتر می شود.

اما در این میان کسب و کاری بیشترین درآمد را خواهد داشت و بیشتر دوام می آورد که واقعاً به مشتریان احترام بگذارد و در برندسازی جدی باشد. اگر فقط کمی دانش برندسازی و کارآفرینی داشته باشید می دانید که طراحی لوگو تا چه اندازه در رشد برند شما تاثیر دارد به حدی که در آمریکا بیشتر کسب و کار ها حتی قبل از اینکه برای شرکتشان مکانی اجاره کنند ابتدا به دنبال یک طراح گرافیک هستند تا لوگویشان را طراحی کند.

 طراحی لوگو لوازم خانگی مهم است چرا که قرار است به مشتریان شما ثابت کند که در تمامی بخش های کسب و کارتان جدی هستید و به جلب نظر مخاطب اهمیت می دهید. 

طراحی لوگو کابینت سازی در شیراز

طراحی لوگو کابینت سازی در شیراز 

- طراحی لوگو کابینت سازی

خب بگذارید از دلیلی شروع کنیم که تقریباً در تمامی مقالات یا ویدیویی های که از اهمیت طراحی لوگو برای شما می گویند وجود دارد لوگو شما را از رقیبان جدا نگه می دارد یعنی اگر یک شرکت هستید که لوازم خانگی بسیار خوبی تولید می کند.

- طراحی لوگو کابینت سازی زیبایی های کار شما را به نمایش می‌گذارد

زمانی که از لوازم خانگی صحبت به میان می‌آید به یاد زن ها یا دخترانی می‌افتیم که با دقت و وسواس در حال انتخاب لوازم خانگی هستند و به هیچ وجه به حرف های صاحب مغازه که در حال تعریف از محصولات خودش است توجه‌ای ندارند. در بحث لوازم خانگی واقعا باید توقع چنین مشتریانی را داشته باشید آنها اصلا گوششان به حرف های شما بدهکار نیست بلکه فقط و فقط این خودشان هستند که باید زیبایی لازم را در محصول شما ببینند.

طراحی لوگو لوازم خانگی می‌تواند بی نهایت زیبا با استفاده از اصول زیبایی، تطابق رنگ ها و سبک طراحی خاص همراه شود که هر مشتری با هر سلیقه‌ای را به مغازه شما بکشاند! مردم توجه‌ای به حروف نمی‌کنند بلکه برای جلب توجه آنها به چیزی بیشتر از متن تبلیغاتی نیاز دارید و آن می‌تواند یک لوگوی شیک و زیبا باشد که در عین حال ارزش های کسب و کار شما را نیز به نمایش می‌گذارد.

- لوگو کابینت سازی هویت برند شما را تعریف می‌کند

در بالا گفتیم که لوگو می‌تواند ارزش های کسب و کار شما را نیز به نمایش بگذارد این کاملا درست است یک لوگو در واقع هویت برند شما را تعریف می‌کند یا به قول بسیاری چهره برند شماست! لوگو یا آرم در یک نگاه به مشتری می‌فهماند که شما که هستید و چه چیزی در کسب و کارتان مهم است!

اگر لوگویتان شکل یک مبل شیک با نورپردازی مناسب را داشته باشد نشان می‌دهد که شرکت یا مغازه شما به دکوراسیون پذیرایی اهمیت زیادی می‌دهد و وسایلی می‌سازد که مثل نور می‌توانند بدرخشند و یا اینکه کسب و کار شما محصول اصلی اش مبل و صندلی است!

مشتری می‌خواهد چیستی کسب و کار شما را بداند و باور کنید اصلا حوصله مطالعه متن های تبلیغاتی بلند که فقط از خودتان تعریف کرده‌اید یا صد ها برگه قوانین شرکتتان را ندارد بلکه او فقط در حد یک نگاه به لوگویتان دوست دارد این موضوع را کشف کند! و اگر قرار است هویت واقعی خود را به مشتری نشان دهید روی طراحی لوگو حساس باشید و آن را به حرفه‌ای ها سفارش دهید.

- لوگوی کابینت سازی می‌تواند حس درک کردن مشتری را بیشتر کند

در شرایط اقتصادی خوبی قرار نداریم بسیاری از جوان ها نمی‌توانند برای شروع زندگی لوازم خانگی آبرومندانه و با کیفیت تهیه کنند و از طرفی هزینه های بالا ساخت، طراحی و عرضه محصول این اجازه را به تولیدکنندگان نمی‌دهد که با قیمت پایین لوازم خانگی را عرضه کنند در این شرایط مهم نیست به فردی لوازم خانگی بفروشید که توانایی بالای مالی دارد یا فردی که می‌‌خواهد قسطی این لوازم را تهیه کنید بلکه مهم این است که به همه مردم نشان دهید که درکشان می‌کنید!

ما انسانیم و احساسات اگر مهم ترین بخش وجودمان نباشد حداقل جز مهمترین هاست پس فقط زمانی به یک محصول روی می‌آوریم که حس خوبی به آن داشته باشیم.
 یک لوگوی خوب باید نشان دهد که سازندگان فقط به فکر پول و منافع شخصی نبوده‌اند و برای پولی که بابت وسایل آنها می‌دهند ارزش قائل هستند و محصولی را به مشتری نمی‌دهند که مجبور شود در این شرایط بد اقتصادی و تورم دوباره به خرید همان محصول برای جایگزینی محصول قبلی روی آورد و یا مجبور به هزینه بالا برای تعمیرات بشود پس اگر فقط بتوانید حس درک متقابل مشتری را در لوگو نمایش دهید و اینکه محصولتان واقعا با کیفیت و به صرفه است لوگویی عالی و مفید ساخته‌اید.

- طراحی لوگو کابینت سازی می‌تواند شما را به یادماندنی تر بکند

طبق تحقیقات روانشناسی ثابت شده است که تصاویر زودتر در حافظه قرار می‌گیرند یک لوگوی زیبا و هوشمندانه در خاطر مخاطب می‌ماند و به محض نیاز به خدمات شما اولین تصویر که در حافظه اش ظاهر می‌شود به احتمال زیاد تصویر لوگوی شما است!

شاید فکر کنید این نکته کم اهمیتی است اما بر عکس یکی از مهمترین نکات در بازاریابی است که شرکت های بزرگ حاضرند میلیون ها پول هزینه کنند تا برندشان به یادماندنی تر شود! حتی برخی از برند ها با شرکت های طراحی لباس و مد قرارداد می‌بندند که بخشی از هزینه های آنها را پرداخت کنند در ازای اینکه لوگوی شرکتشان روی برخی از پوشاک مانند تیشرت ها یا پیراهن های شرکت طراحی لباس قرار گیرد.

و حتی دلیل اینکه در آموزش های طراحی بار ها روی سادگی لوگو تاکید می‌شود همین است چون یک لوگوی ساده در خاطر مردم باقی می‌ماند و یکی از دلایل مهم اهمیت طراحی لوگو این است که کسب و کار شما را به یادماندنی تر می‌کند. یک اشتباه بزرگ است که در این دوره فکری به حال یک لوگو برای کسب و کارتان نباشید چرا که بازار بسیار پررقابت است و می‌توان گفت فقط بهترین ها توان رقابت را دارند هر چند که اصول بازاریابی و برندسازی به ما توصیه داشتن لوگو را می‌کند.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو کابینت سازی در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو کابینت سازی حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو کابینت سازی را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو کابینت سازی حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir