طراحی لوگو مرکز مشاوره در شیراز

طراحی لوگو روانشناسی یکی از طراحی های مهم و دارای جزئیات فراوان در حوزه طراحی گرافیک است.
همان طور که می دانید در علم روانشناسی، روانشناسان عواملی مانند ادراک، شناخت، توجه، احساسات، شعور، تجربیات ذهنی، انگیزه، عملکرد مغز و شخصیت را با توجه به رفتار و روندهای ذهنی افراد کشف می کنند.
روانشناسان با گرایش های گوناگون، ذهن ناخودآگاه افراد را نیز در نظر می گیرند. در جامعه ما اکثر روانشناسان نقش درمانی در اختلالات روانی افراد دارند. آن ها با توجه به حیطه کاری خود می توانند برندی را خلق و با توجه به آن در خصوص تخصصی که دارند؛ به جامعه خدمت کنند.
در هر زمان که نام برند به گوش ما می خورد ناخودآگاه نیاز به تداعی کردن یک تصویر ذهنی آشنا را در ذهن خود پیدا می کنیم. این جاست که با یک طرح نمادین می توان هویت برند یک کسب و کار را خلق کرد.
به عنوان یک روانشناس و درمانگر که قصد دارید یک کلینیک جدید را افتتاح کنید یا در مطب خود شروع به کار کنید، نیاز دارید که هدف خود را از ایجاد این برند خاص مشخص کنید و این هدف می بایست در طراحی لوگو روانشناسی شما نمایان باشد.
اگر بیماران ندانند شما که هستید و به راحتی نتواند اطلاعاتی درباره شما پیدا کنند، چگونه می خواهید به مردم کمک کنید؟!

شما باید برندی ایجاد کنید که افراد را به سمت خود جذب کند تا بتوانید رسالت خود را در راستای درمان و مشاوره انجام دهید.

طراحی لوگو روانشناسی، مناسب برای مشاغلی است که در زمینه خدمات درمانی و مشاوره روانشناسی فعالیت دارند و فقط منحصر به پزشکان یا بیمارستان ها نمی شود.

از مهم ترین مشاغلی که باید از اصول طراحی لوگو روانشناسی برای خلق نماد خود استفاده کنند می توان گروه های زیر را نام برد:

- پزشکی و دارویی (در خصوص روان شناختی و روان درمانی)
- پرستاری در حیطه روانشناسی
- کلینیک های کاردرمانی
- کلینیک های گفتار درمانی
- سمینارها و سخنرانی های مربوط به روان و ذهن انسان

و تمام کلینیک های مشاوره و حتی مشاغلی که به نوعی با موضوع روانشناسی مرتبط هستند.

طراحی لوگو مرکز مشاوره در شیراز

شناخت رنگ ها در طراحی لوگو روانشناسی

تعیین رنگ ها در طراحی لوگو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این گام شما نیاز به تحقیق بازار و همچنین علم روانشناسی رنگ ها خواهید داشت.
می توانید از رنگ ها در طرح های نمادین همکاران خود در حیطه روانشناسی الهام گرفته و یا حتی لوگوی صنایع دیگر را نیز تحلیل کنید.
یک اصول کلی در مورد رنگ ها وجود دارد که رنگ های سرد مانند آبی، سبز و بنفش باعث ایجاد احساس آرامش می شوند.
در حالی که گفته می شود رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد تحریک کننده هستند.
هر رنگ طیف عاطفی خاص خود را دارد که با آن مرتبط است و از آن جا که کار شما بسیار با احساسات افراد گره خورده است می بایست در انتخاب رنگ در طراحی لوگو روانشناسی نهایت دقت را به کار برید.

کاربرد رنگ های آرام در طراحی لوگو روانشناسی

- رنگ آبی

آبی از نظر احساسات ایمن ترین رنگ است. رنگ آبی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا محبوب بوده و با اعتماد، اطمینان و آرامش همراه است. رنگ آبی روشن برای افرادی که اضطراب و استرس زیادی دارند مفید است. با رنگ آبی کسی را ناراحت نخواهید کرد.

- رنگ سبز

رنگ سبز بسیاری از ویژگی های مشابه آبی را همراه با پیام زندگی و قدرت رشد و نمو دارد. شخصی که نسبت به طبیعت احساسات مثبتی دارد در برابر رنگ سبز واکنش مثبت نشان می دهد.

- رنگ بنفش

بنفش تحریک کننده ترین رنگ آرام است. از آنجا که آبی و قرمز با هم مخلوط شده اند کیفیت هر دو رنگ را دارد. این رنگ نشان دهنده اقتدار و قدرت است. بنابراین اگر می خواهید اعتماد به نفس را تقویت کنید بهترین گزینه انتخاب رنگ بنفش است.

- رنگ زرد

رنگ زرد برای تقویت اعتماد به نفس مفید است و حتی می تواند به افراد در مثبت اندیشی کمک کند. با این وجود از آن در طراحی لوگو روانشناسی کم استفاده کنید.
زیرا استفاده بیش از اندازه از رنگ زرد به علت خشونت حس منفی در مخاطبان ایجاد می کند. می توان زرد را با یکی از رنگ های آرامش بخش ترکیب کرد.

- رنگ نارنجی

رنگ نارنجی نیز می بایست در طراحی لوگو روانشناسی کم مصرف شود. از آن جا که مخلوطی از زرد و قرمز است با مثبت بودن، اشتیاق و انگیزه همراه است.

- رنگ قرمز

قرمز با عشق و شهوت همراه است اما تفکر منطقی را نیز کاهش می دهد. بهتر است از رنگ قرمز در کنار رنگ های دیگر استفاده شود.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو مرکز مشاوره در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو مرکز مشاوره حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو مرکز مشاوره را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو مرکز مشاوره حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir