طراحی لوگو اجیل و خشکبار در شیراز

در فرهنگ بسیاری از کشورها ، خشکبار، آجیل و میوه های خشک با انرژی مثبت، عشق و خانواده همراه است. نمادهای بکار رفته در لوگوی خشکبار، باید بتواند انرژی ، اشتیاق ، شادی ، جشن و یک فضای پرنشاط را به دیگران وعده دهد و کسب و کار شما به خوبی آنها را رعایت کند. 

این موارد، بیشتر به دلیل رنگبندی های متنوع، طعم های مختلف و اشکال جالب محصولات موجود در خشکبار است. 

طراحی لوگو خشکبار را می توان توسط یک طراح جوان، یک شرکت متمرکز بر مخاطبان که از افراد خلاق و جوان تشکیل شده است و یا یک پروژه سرگرمی یا یک سایت لوگو ساز آنلاین انجام داد.

فراموش نکنید که محصولات شما ممکن در سطح جهانی به فروش برسد؛ پس انتخاب های شما در طراحی نمادی ماندگار بسیار موثر است و هزینه ای که برای این کار صرف می کنید، قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

یک دایره قهوه ای ساده و شکل یک ظرف در زیر آن میتواند نقطه شروع خوبی برای طراحی لوگو خشکبار باشد. 

طراحی لوگو اجیل و خشکبار در شیراز

 نکات مهم و اساسی در طراحی لوگو خشکبار

- نحوه انتخاب ایده و ساخت نمادی ماندگار

برای آغاز خلق لوگو خود باید بدانید که از کدام وکتور ها و آیکون ها استفاده کنید که بالاترین میزان ارتباط را با مخاطبان شما داشته باشند.

همچنین شما میتوانید برای ایجاد یک نماد ماندگار برای تجارت خشکبار خود، از سایت های مختلف، وکتور و تصاویر جذاب دریافت کنید؛ برای مثال میتوانید ظرفی پر از فندق، میوه های خشک شده، پسته و ... را انتخاب کنید و یا ساختمانی که شکل آجیل است را به عنوان لوگوی خود در نظر بگیرید.
در ادامه می‌توانید تغییرات اساسی روی آنها ایجاد نمایید و تا رسیدن به ایده آل‌های خود، این اصلاحات را سپری کنید.

فراموش نکنید که باید ایده ای نمادین خلق کنید که در سطح جهانی و به طور مستمر ماندگار باشد و مخاطب با دیدن آن فورا تجارت شما را به یاد بیاورد؛ پس در انتخاب و پیاده سازی ایده ها و تصاویر، نهایت دقت و تمرکز را داشته باشید.

انتخاب اشتباه میتواند ارزش طراحی لوگو خشکبار شما را کاهش داده و موجب از بین رفتن ماندگار نماد شما بشود.

- داستان های جذابی که در مسیر ساخت تجارت شما اتفاق افتاده است

روایت راه اندازی تجارت خشکبار خود را حتما به روش های گوناگون روی آرم خود پیاده سازی نمایید تا افراد مختلف مسیر رسیدن شما به نقطه موفقیت را درک کنند. 

زمانی که به ماهیت و ارزش های تجارت خشکبار خود فکر می کنید، چه اهداف و یا داستان هایی به ذهن شما خطور می کند؟ 

اگر فقط یک مسیر ساده و بدون دغدغه است، سادگی را در لوگو خود به نمایش بگذارید؛ در مقابل اگر در مسیر راه اندازی تجارت خود اتفاقات دشواری را طی کرده اید، حتما آنها را به نحوه های گوناگون به تصویر بکشید تا مخاطبان شما ارزش بالای رتبه شما را درک کنند.

همچنین میتوانید تمام اتفاقات را روی یک کاغذ پیاده سازی کنید و از بین هر کدام یکی را انتخاب کرده و در لوگوی خود بکار ببرید.

شما باید اطمینان داشته باشید که با همین طرح های ابتدایی، می توانید آرمی ایجاد کنید که در سطح جهانی، ویژگی های خاص شما را به دیگران منتقل کند و نسبت به رقبا پیشرفت های ویژه ای را کسب کنید.

همچنین محصولاتی که به دیگر نقاط جهان ارسال می کنید بهترین روش برای معرفی خود به کشور های دیگر و بدست آوردن محبوبیت جهانی است.

در واقع تاثیر بکار بردن لوگو را روی محصولات خود فراموش نکنید؛ چرا که افراد مدت زمان بیشتری را به محصولات و در نتیجه لوگوی شما نگاه خواهند کرد و مشاهده طولانی مدت نماد شما، یک موفقیت بزرگ برای تجارت شما است.

- انتخاب رنگ ایده آل برای طراحی لوگو خشکبار

برای انتخاب ترکیب های رنگی ایده آل در طراحی لوگو خشکبار، حتما برای انتخاب کردن، رنگ های طبیعی ، مانند مشکی ، قهوه ای و سبز تیره را مد نظر قرار دهید.

استفاده از این ترکیب ها یک انتخاب ویژه برای موفقیت تجارت خشکبار خود در سطح جهانی است.

شما میتوانید با دریافت آموزش طراحی لوگو ، دید بهتری نسبت به پالت های رنگی بدست آورید.

طراحی لوگو اجیل و خشکبار در شیراز

- تشخیص فونت مناسب بسیار مهم است

ایجاد لوگوی خشکبار با فونت خاص یکی از موارد اساسی رشته طراحی لوگو است که باید به آن توجه کنید.

انتخاب فونت خاص، در محصولات و خدمات مربوط به خشکبار یک مرحله مهم است. 

فراموش نکنید که لوگوی شما قرار است بر روی محصولات مختلف در سراسر کشور خود و یا حتی جهان به فروش برسد و با وجود رقیبان بسیار، انتخاب یک فونت ویژه، ماندگاری نماد شما را افزایش خواهد داد؛ پس حتما مطمئن شوید که لوگوی شما در هر ابعادی که میخواهید، چه یک تابلو بزرگ ، قلم و یا کاغذ های تبلیغاتی چشمگیر باشد و افراد را به سمت خود جذب کند.

برای موفقیت در فروش و ماندگار، حتما بررسی کنید که شرکت های دیگر در این زمینه از چه نوع قلمی استفاده کرده اند که موفق شده و در ذهن مخاطبان ماندگار شده اند.

همچنین این مورد را از یاد نبرید که تقلید کردن از ایده های آن ها مسیری جز شکست نخواهد داشت!

پس از انتخابات درست آنها الهام گرفته و به درستی در طراحی خود به کار ببرید.

یک قلم ویژه، در افزایش رتبه شما در بین رقیبان نقش بسیار زیادی دارد! 

همچنین استفاده بیش از حد از فونت های متنوع، فضای لوگوی شما را اشباع کرده و مسیر انتقال مفاهیم به افراد را خواهند بست.

از یاد نبرید که طراحی لوگو خشکبار زمانی موفق خواهد بود که از یک تا دو فونت خاص استفاده کنید؛ اگر تمایل دارید از فونت های زیادی استفاده کنید، بهتر است طراحی لوگو خشکبار خود را به یک طراح حرفه ای بسپارید تا موفقیت شما را تضمین کند.

- ابعاد مناسب 

یکی از دیگر نکات و ویژگی‌هایی که طراحان زمان طراحی لوگو خشکبار به آن دقت زیادی دارند این است که لوگو را برای هریک از ابعاد متنوع طراحی می‌کنند. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که لوگو را روی بسته‌بندی‌ها به‌کار ببرند که در این‌صورت باید اندازه آن کوچک باشد. البته که در برخی از موارد هم لوگو روی بیلبوردها به‌کار می‌رود که در این‌صورت هم باید اندازه آن بزرگ باشد. بر همین اساس طراحان لوگو که به کار خود آشنایی زیادی دارند و در کارشان حرفه‌ای شده‌اند از بهترین نرم‌افزارها استفاده می‌کنند تا ابعاد تنوعی از این لوگو را طراحی نمایند.

زمانی‌که لوگو در ابعاد متنوع کیفیت لازم را نداشته‌باشد، بدون شک لوگوی مناسبی نیست و طراح آن هم حرفه‌ای نبوده‌است. شما زمانی که سفارش طراحی لوگو خشکبار را ارائه می‌دهید می‌توانید هر نوع سفارش و درخواستی که دارید را زمان ثبت کردن سفارش بیان نمایید. در این‌صورت طراحان لوگو پیش از اینکه طراحی لوگوی شما را آغاز کنند به‌خوبی درخواست‌های شما را مطالعه کرده و براساس آن‌ها لوگوی شما را طراحی می‌کنند این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت زیادی داشته‌باشید. بنابراین پیش از ثبت سفارش خود هریک از خواسته‌های خود را بیان سازید تا طراحان با درخواست شما آشنایی بیش‌تری داشته‌باشند.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو اجیل و خشکبار در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو اجیل و خشکبار حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو اجیل و خشکبار را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو اجیل و خشکبار حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir