طراحی لوگوی حرفه ای، آرم و نشان

طراحی لوگو و بخصوص داشتن یک لوگوی حرفه ای از اولین الزامات راه اندازی یک فعالیت اقتصادی یا تولید یک برند است زیرا دور و بر ما پر از محصولات و برندهایی است که هر یک لوگو و نشان خاص خود را دارند و برنده آن کسی است که لوگویی جذاب داشته باشد، ولی بیشترین کاربرد لوگو ها امروزه در ست تبلیغاتی ادارات و شرکتها به چشم می خورد چرا که هر کسی در ابتدای تجارت یا فعالیت اقتصادیش احتیاج مبرم به یک لوگوی استاندارد، زیبا، و پر معنا دارد که در حقیقت هویت و نماد آن سازمان می باشد.
در گذشته اهمیت زیادی برای طراحی لوگو و نشانه قائل نبودند و مدیر هر سازمان با سلیقه خودش یک لوگوی بی ربط و نا مفهوم طراحی میکرد و همان لوگو در آینده ضعف خود را به وضوح نشان می داد مانند المان خروس به عنوان نمادی برای یکی از بیمارستانهای معروف کشور و صدها نمونه دیگر که در این مطلب نمیگنجد.
گروه طراحی پریساتیس سعی بر آن دارد که لوگو و نشانه ای استاندارد و زیبا و صد در صد کاربردی برایتان طراحی کند که موارد زیر حتما در آن رعایت شده باشد:

یک لوگوی خوب باید به سرعت بر مخاطب تاثیر بگذارد و نظر بیننده را را به سرعت به خود جلب کند.
لوگو باید بدون هیچ متنی منظور و هدفش قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی بالا باشد که آن را از دیگر لوگوها و نشانه ها متمایز سازد. لوگوی خوب باید آنچنان قدرتمند باشد که تا مدت ها همچنان تاثیر خود را حفظ نموده و به سرعت تکراری و خسته کننده نشود. یکی از مهمترین موارد طراحی یک المان زیبا و مفهومی در کنار لوگو است که به تنهایی نیز قابل استفاده باشد،این نکته را هم مد نظر داشته باشید که زیبایی را در سادگی جستجو کنید.
نکته آخر اگر جز کسانی هستید که نیاز به بازسازی لوگوی قدیمی خود را لازم میدانید گروه پریساتیس در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. 

پریساتیس با بیش از 15 سال سابقه فعالیت بین المللی و افزون بر 500 پروژه اجرا شده در زمینه خدمات برندینگ حرفه ای . نماینده انحصاری گروه تبلیغاتی یونیورس امریکا در ایران و اولین مرکز تخصصی و رسمی طراحی نشان تجاری در کشور ،

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir