ست اداری

ممکن است برای مجموعه ی خود هنوز رنگ خاص یا لوگوی خاصی در نظر نگرفته باشید.پریساتیس شما را همراهی می کند تا بتوانید رنگ مورد نیاز خود را پیدا کنید و با استفاده از رنگ های مکمل فضای کم نظیری به ارمغان میاوریم

سپس هر یک از عناصر شما را بر اساس رنگ لوگو الگو یا هر عنصری که برای شما اهمیت دارد طراحی و نهایتا تلفیق می کنید.یک ست اداری در شیراز موفق خود یک تبلیغ محسوب میشود.

ما برای ست اداری شما برنامه ایی ویژه داریم.ست اداری در پریساتیس شامل موارد زیر است:

  • سربرگ A4
  • سربرگ A5
  • کارت ویزیت(2 رو)
  • پاکت A4
  • پاکت ملخی
  • برچسب سی دی
  • یادداشت A6

شما با داشتن این مجموعه  می توانید به بسیاری از نیازهایتان پاسخ دهید.در صورت نیاز می توانید به جای هریک از موارد فوق عنوان مورد نیازی که مخصوص کار خودتان هست را سفارش دهید.مثل انواع بلیط بارکد فاکتور سررسید اسناد و ….

طراحی ست اداری در شیراز

با یک پارچه کردن اوراق خود می توانید بسیار تاثیر گذار تر از قبل ظاهر شوید و هر یک از این عناصر تبلیغاتی خود به تنهایی نقش حائذ ارزشی را در امر تبلیغات شما خواهد داشت. طراحی ست اداری در شیراز نشان دهنده ی هویت سازمان یافته ی شما دارد. به طور مثال میتوانید تصور کنید اگر نامه ای از شرکت بنز برای شما بیاید ، قطعا پاکت نامه با خود نامه هماهنگ است. احتمالا لوگوی بنز به حالت خاصی روی پاکت و خود آن نامه قرار گرفته است . این فرآیند دور از ذهن شما نیست چرا که شما هویت سازمان یافته بنز را در ضمیر ناخود آگاه خود به خوبی شناخته اید. حال اگر بخواهید این هویت را در ذهن مخاطبتان داشته باشد لازم است تا یک رنگ شوید ! تمام اوراقتان از رنگی سازمانی ، طرح تکرار شونده ( Pattern ) اختصاصی و نهایتا هویتی متمایز داشته باشید . این هویت در طراحی ست اداری به اوج خودش میرسد و تاکید بر اصالت یکی از مهمترین اصول موفقیت شما خواهد بود .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

طراحی ست اداری در شیراز

معرفی ست اداری و انواع آن:

ست اداری : به دسته ای از اوراق که در فعالیت های اداری و پرسنلی به صورت رسمی و یا غیر رسمی از آن ها استفاده می شود، ست اداری می گویند مانند ورق های یادداشت ، سربرگ در سایز های متفاوت، کارت ویزیت، انواع پاکت نامه، فولدر یا پوشه و کارت پرسنلی. سربرگ A4، پاک نامه و کارت ویزیت عمومیت بیشتری دارد و نسبت به سایر اوراق اداری در شیراز بیشتر استفاده می‌شود. ست اداری ای که شما استفاده می کنید، علاوه بر داشتن جذابیت بصری باید بتواند هویت کاری شما را نشان دهد. یعنی از یک طراحی خاص استفاده شود که ویژگی های به کار رفته در آن بتواند هدف کار شما را بیان کند و این پیام را به مخاطب و مشتری القا کند که با یک شرکت، سازمان و یا یک مجموعه ی منظم و سازماندهی شده طرف است. به همین دلیل است که از ست اداری به عنوان یک ابزار فرهنگی در هر فعالیت اقتصادی ای استفاده می شود.

طراحی سربرگ در شیراز : برگه ای که اصولا در ابعاد A4 و یا A5 استفاده می شود و اغلب برای نامه نگاری میان ادارات و موسسه ها استفاده می شود. در سربرگ مهم ترین قسمت را آرم یا لوگوی سازمان تشکیل می دهد و علاوه بر آن تاریخ و شماره نامه و پیوست هم از مواردی است که غالباً درج می شود. در پایین برگه هم معمولا آدرس ، شماره های تماس و آدرس وبسایت ذکر می شود.

طراحی کارت ویزیت در شیراز : معمولاً اولین وسیله تبلیغاتی برای اشخاص حقیقی است که فعالیت ها و یا خدماتی را که شخص ارائه کرده در آن ذکر می کنند. معمولاً در کارت ویزیت از عکس استفاده نمی شود چون در ابعاد کوچک است و دید خوبی ایجاد نمی کند. کارت ویزیت بسته به شخصی که از آن استفاده می کند، می تواند رسمی و یا فانتزی باشد که بانی چاپ این قابلیت را دارد که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، هر نوع کارت ویزیتی را برای شما طراحی و  چاپ نماید.

طراحی پاک نامه در شیراز : معمولاً برای فرستادن یک وسیله و یا یک نامه به سازمان و یا یک شخص خاص استفاده می شود که مانند سربرگ دارای ویژگی های خاص خودش است و عناصری که روی آن استفاده می شوند، باید به صورت منظم و با گرافیک خاص کنار هم قرار بگیرند. پاکت ها در سایز های مختلف طراحی و چاپ می شوند. انواع پاکت : پاکت نامه که البته بیشتر به پاکت ملخی معروف است. پاکت A5 ، پاکت A4 ، پاکت A3 و ... در واقع می‌توان هر نوع پاکتی را در سایز های مختلف طراحی و سپس چاپ نمود. 

اوراق یادداشت: معمولا سازمان های بزرگ ترجیح می دهند برای یادداشت کردن مواردی که نیاز دارند از اوراق یادداشت مربوط به شرکت خودشان استفاده کنند. به همین دلیل معمولاً روی میز کار از آن استفاده می شود. مگر اینکه جنبه تبلیغاتی داشته و با طراحی ای خاص برای مشتریان چاپ شود. طراحی این نوت ها بیشتر در سایز 10*10 سانتی متر می باشد. می‌توان اینطور عنوان نمود که غالباً یادداشت یا همان نوت را در فضاهای پرتی ست اداری که طراحی شده است چاپ می نمایند مگر اینکه با تیراژ بالا و برای مصارف تبلیغاتی بخواهید چاپ نمایید.


البته در کنار این مواردی که در ست اداری عنوان کردیم، می توان گفت که ست اداری در شیراز دارای اقلام دیگر هم می تواند باشد بطور مثال پاکت سی دی، یا حتی خودکار و لیوان تبلیغاتی و مواردی مانند بروشور، تراکت و کاتالوگ نیز می تواند در ست اداری تعریف گردند که در صورتی که در ست اداری شما قرار دارد بصورت جداگانه باید درخواست طراحی و ثبت سفارش آنها انجام شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

طراحی ست اداری

طراحی و چاپ ست اداری (اوراق اداری) در شیراز

ست‌اداری اصطلاحا به مجموعه‌ای از اوراق اداری شرکتها یا سازمانها اطلاق می‌گردد که معمولا شامل: سربرگ، یادداشت، پاکت نامه، فاکتور و کارت ویزیت می باشد. بدیهی است همانند طراحی لوگو و یا آرم تجاری، طراحی ست اداری در شیراز و استفاده صحیح و متناسب از لوگو و نام تجاری در آن در دنیای پر شتاب امروز، بسیار حائز اهمیت است. طراحی اوراق اداری در شیراز یک سازمان به نوعی نشانگر هویت، ماهیت و سطح فعالیت آن سازمان می باشد. کارشناسان ناربن گرافیک همراه شما خواهند بود تا با طراحی ست اداری در شیراز منحصر به فرد خود، به چشمها و سلیقه مخاطبین خود احترام بگذارید.

پکیج ست اداری ناربن گرافیک شامل طراحی سربرگ A4 و A5، کاغذ یادداشت، پاکت ملخی، پاکت نامه A4 و A5 و کارت ویزیت می باشد. طراحی شامل ۳ نمونه اتود اولیه و پس از آن ویرایش طرح مورد نظر شما می باشد.

– هر یک از این موارد با توجه به نیاز شما به طور جداگانه نیز طراحی می گردد.

– هزینه چاپ ست اداری در شیراز با توجه به نوع جنس کاغذ، تعداد رنگ، گرماژ کاغذ، تیراژ چاپ و فرم اختصاصی و عمومی متغیر می باشد.

انواع چاپ ست اداری:

چاپ ست اداری فرم اختصاصی

چاپ ست اداری فرم عمومی

طراحی ست اداری حرفه ای در شیراز

به تصویر کشیدن کسب و کار شما جهت برندسازی و ایجاد شهرت یک گام ضروری در دنیای واقعی و مجازی بشمار می آید.

• طراحی تجاری و شخصی

• برند سازی برای شرکت های نوظهور

• طراحی درجه یک با کیفیت بالا و مناسب برای هر کسب و کار

• تنوع بالا در تم ها و رنگ های منحصربفرد

• امکان طراحی در چندین رنگ در بدست آوردن آنچه شایسته شماست

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir