طراحی کاتالوگ حرفه ای در شیراز

نوع طراحی : حرفه ای | زمان طراحی : دو الی سه روز کاری | ادیت : محدود و در راستای تائید طرح | تعداد اتود: دو طرح

کاتالوگ ها در تصمیم گیری ها کمک زیادی به صاحبان یک شرکت می کنند زیرا همه اطلاعات جمع آوری و در یکجا پیاده سازی شده اند و تبدیل به یکی از ابزارهای تبلیغات و بازاریابی شده اند. صاحبان مشاغل بر حسب اهداف خود به دنبال داشتن یک کاتالوگ از محصول و یا خدمات خود هستند. مثلا صاحب یک کسب و کار به دنبال خلاقیت و دیگری به دنبال سرعت در انجام و یا حرفه ای بودن کار هستند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

کاتالوگ حرفه ای در شیراز چیست؟

در این سبک از طراحی کاتالوگ در شیراز، از جلد تا صفحات داخلی به صورت حرفه ای و اختصاصی  برای کسب و کار شما انجام می گیرد. در این قسمت کارشناسان طراحی با تکیه بر تخصص و دانش خود آغاز به طراحی کرده و کاری یونیک به شما تحویل می­‌دهند.طراحی حرفه ­ای جلد در شیراز وطراحی صفحات داخلی با هارمونی خاص خود طراحی می­گردد. یک تم مشخص برای شما در نظر گرفته می­‌شود و سپس متن و تصاویر شما در آن جای گذاری می شود. طراح اگر ایده خاصی نسبت به طرح داشته باشد حتما به شما مشاوره خواهد داد تا خروجی کار از کیفیت خوبی برخوردار گردد.

کاتالوگ ها از مهمترین ابزار تبلیغات محسوب می شوند، درواقع ابزار سیاست گذاری فروش و ایجاد تمایل برای خرید در مخاطبان می باشند.  هدف از طراحی کاتالوگ ها  ارائه ی اطلاعات کلی و مختصر در مورد محصولات ویا خدمات و تاریخچه شرکت و برند و.. به مخاطبان است. درواقع آنچه که کاتالوگ ها را از دیگر ابزار های تبلیغاتی متمایز و منحصر به فرد میسازد، محتوی هر کاتالوگ است.

بخش عمده ی طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی در شیراز را عکس های حرفه ای محصولات و یا خدمات تشکیل می دهند. بنابراین عکس های مورد استفاده در کاتالوگ ها باید با کیفیت و منحصر به فرد باشند. تصاویری که عکاسی می شوند کیفیت بالاتری نسبت به عکس های اینترنتی دارند. اما اگر به دلایل مختلف مجبور به استفاده از عکس های اینترنتی شدیم باید عکس ها را با سایز لارج ذخیره کنیم وبرای انتخاب عکس جلد کاتالوگ باید در قسمت عسکس های گوگل به گزینه ی tools سپس ،گزینه ی larger than و بعد از آن سایز مورد نظر را انتخاب میکنیم .طراحان کاتالوگ تبلیغاتی با دانش و تخصص خود کمک شایانی در انتخاب و طراحی تصاویرمی کنند. به عنوان مثال: اگر در کاتالوگی مربوط به لوازم آرایشی تولید داخل ایران عکس بانوان خارجی باشد، بازتاب خوبی برای کاتالوگ تبلیغاتی نخواهد داشت درحالی که یک طراح کاتالوگ تبلیغاتی میتواند عکس مناسب را ارائه دهد.

نوع چینش تصاویر در زمینه ها و ترکیب آنها با رنگ های خاص و مناسب خود در انتقال پیام به مخاطب و جلب نظر آن ها بسیار موثر است. به عنوان مثال : در کاتالوگ های تبلیغاتی در شیراز علاوه بر تصویر خود محصول یا خدمات به فضا و محیط و زمینه ی تصاویر هم توجه می شود. بنابراین عکسی که برای تبلیغ یک آب پرتغال طراحی می شود دریک فضای دوستانه ویا محیط خانوادگی به نمایش گذاشته می‌شود. درحالی که در کاتالوگ های صنعتی بیشترین تمرکز بر محصول است تا خود محصول را بزرگ و با همه یجزئیاتش به نمایش گذاشته شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

تفاوت کاتالوگ حرفه ای با طراحی صنعتی در شیراز چیست؟

تفاوت این نوع طراحی با طراحی صنعتی در نوع سبک کار می­‌باشد. کاتالوگ های صنعتی ابزاری برای شرکت­‌های فنی و مهندسی هستند. شامل اطلاعات تخصصی و فنی هستند که در جداول نشان داده می شوند از لحاظ اطلاعاتی برای مخاطبینی طراحی می­شوند که خود از این دانش آگاهی لازم را دارند. طراحی خلاقانه یا لوکس و یا صنعتی با دقت بیشتر و زمان بیشتری طراحی می شوند و در برخی موارد مثلا در کاتالوگ های لوکس، هر صفحه طراحی مجزا اما با هارمونی نسبت به صفحات دیگر دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

شش نکته در ثبت سفارش:

قبل از ثبت و سفارش، سایز و جهت کاتالوگ خود را انتخاب نمائید.(منظور از جهت عمودی یا افقی بودن است)

پس از ثبت و سفارش، کارشناس طراحی یک صفحه جلد و یک صفحه داخلی از طرح را در دو اتود برای شما ارسال می‌­کند و پس از تایید اتود، مابقی صفحات، طراحی می ­شوند.

زمان طراحی حداقل دو روز و حداکثر چهار روز می باشد. در صورتی که تاییدیه اتود را دیر اعلام نمائید و یا اطلاعات را کامل در اختیار طراح نگذارید، مسئولیت هرگونه دیرکرد به عهده بانی چاپ نمی باشد.

مشخصات خود را به صورت کامل برای تیم بانی چاپ ارسال نمائید. این مشخصات شامل: لوگو،عنوان شرکت، درباره شرکت، گواهینامه ها و مدارک، متون، اشکال یا رنگ سازمانی و غیره.

پس از تاییدطرح، درصورتی که بخواهید طرح کاتالوگ در شیراز خود را چاپ کنید، تیم طراحی بانی چاپ یک نسخه از طرح را برای قسمت چاپ و یک نسخه را برای شما ارسال می­ کند.

پس از طراحی، چاپ کار خود را از قسمت چاپ پیگیری کنید.

در کاتالوگ های تبلیغاتی مطالب و تصاویر دارای اغراق زیاد هستند و زیباتر از آنچه که هستند به نمایش گذاشته می شوند. طراحان کاتالوگ های تبلیغاتی در شیراز محدودیت های کمتری برای کار با طرح ها ،رنگ آمیزی ها و... دارند. بنابراین در کاتالوگ های تبلیغاتی تنوع بیشتری نسبت به کاتالوگ های صنعتی وجود دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

فونت‌ها

همانطور که گفته شد در طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی در شیراز تنوع و آزادی عمل بیشتری برای طراحان این حوزه وجود دارد. به طور مثال : طراحان می توانند از هر فونتی ( حتی فونت های فانتزی) وابسته به سلیقه ی مخاطبان خود و نوع محصول و خدماتی که قصد تبلغ آن را دارند ،استفاده کنند.

کاغذها

در طراحی کاتالوگ تبلیغاتی در شیراز و بروشورها از کاغذ های متنوعی در ( جنس و رنگ و ابعاد و..) می توان استفاده کرد. استفاده از کاغذ های مختلف وابسته به هدف کاتالوگ ، نوع محصول و مخاطبان است. به عنوان مثال در کاتالوگ های تبلیغاتی از رنگ هی خلاقانه و فانتزی و جنس های مختلف کاغذ با طرح های مرتبط با محصول و خدمات کاتالوگ تبلیغاتی استفاده کرد. به عنوان مثال: برای طراحی کاتالوگ تبلیغاتی برای یک تولیدی مانتو یا لباس می‌توان جنس کاغذ جلد را پارچه ای طراحی کرد. ابعاد کاتالوگ تبلیغاتی وابسته به هدف کاتالوگ متغیر است، اما سایز استاندارد آن A4 می باشد.

طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی باید به گونه ای صورت گیرد تا یک دید مقایسه ای از هر جهت ( کیفیت ، قیمت، استحکام، مدل ، کاربری و..) برای مخاطبان ایجاد کند تا امر تصمیم گیری و انتخاب را برای آن ها تسهیل کنند. طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی در شیراز، اگر توسط طراحان متخصص این حوزه صورت گیرد، در نهایت کاتالوگی زیبا و کامل در اختیار خواهیم داشت.

خدمات طراحی کاتالوگ در شیراز

  •  شناخت نیاز شما جهت طراحی کاتالوگ مناسب
  •  استفاده از طرح‌های جذاب و با کیفیت برای ترغیب مشتریان شما
  •  برآورده کردن سلایق و نیاز شما در معرفی محصول یا خدمات مورد نظر
  •  کنترل فایل‌های اولیه شما و اطلاع رسانی جهت نیاز به رفع نواقص
  •  تهیه خروجی مناسب با استاندارهای چاپی
  •  ارتباط مستقیم با چاپخانه جهت سهولت در هماهنگی و دستیابی به کیفیت چاپی بالاتر
  •  بهره‌گیری از نیروهای متخصص

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir