لوگو و کاربرد آن

در ساده ترین حالت ممکن لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. این ترکیب برای تشخیص برندهای مختلف از هم استفاده می شوند. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز باشد.

لوگوی شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید. اینها مسئولیت های بسیاری هستند که همه برگردن یک تصویر کوچک افتاده اند. این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا به بهترین روش لوگوی خود را بسازید.

طراحی لوگو در شیراز

 

چرا لوگو طراحی کنیم؟

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه می توانید برخی از مزایای طراحی لوگو اختصاصی را مشاهده کنید:

  • داشتن هویت سازمانی
  • ارزشمند کردن برند تجاری
  • قابلیت ثبت لوگو
  • رقابت در بازار جهانی
  • تاثیر مثبت بر روی برندینگ
  • متمایز شدن از رقبا
  • حس اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب
  • استفاده در تبلیغات

 

طراحی لوگو اختصاصی چه اهمیتی دارد ؟

یکی از اصول اولیه طراحی لوگو خاص بودن آن است. به طوری که لوگو در میان سایر برند های همرده و غیر هم رده به صورت متمایز دیده شود. پس ابتدایی ترین و اصلی ترین مزیت طراحی لوگو اختصاصی حرفه ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در میان سایر رقبا است.

هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی با دیده شدن و جلب توجه کردن برند شما خواهد داشت.

دومین مزیت لوگو اختصاصی ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از سایر لوگو ها بخصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغی خواهد بود که می توانید داشته باشید. در نتیجه لوگو اختصاصی حس اعتماد و خاص بودن برند شما را به دیگران القا کرده و هویتی متمایز را به شما می بخشد.

 

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو در شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگوی حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir