لوگوی دندانپزشکی


طراحی لوگوی دندانپزشکی با توجه به اینکه این روزها دندان پزشکان تخصص‌های متعددی دارند و خدمات متنوعی از جمله ایمپلنت دندان، لمینت، کامپوزیت، یا کاشت نگین روی دندان را به جز کارهای متداول یک دندانپزشک ارائه می دهند، تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد مراجعین به مطب برای دریافت خدمات زیبایی و درمانی دارد.
پیشرفت تکنولوژی در دندانپزشکی موجب شده که بیماران فقط برای پر کردن یا عصب کشی به دندانپزشک مراجعه نکنند بلکه دندانپزشکان خدمات بسیار کاربردی تری از جمله ارتودنسی، ایمپلنت، دندان مصنوعی یا حتی اصلاح طرح لبخند با روش های زیبایی را نیز به بیماران ارائه می دهند. اگر شما هم جزو آن دسته از دندانپزشکانی هستید که قصد بازکردن یک کلینیک زیبایی درمانی به منظور ارائه این خدمات گسترده به بیماران تان را دارید طراحی لوگوی دندانپزشکی حرفه ای به شما کمک می کند که سریعتر بین بیماران اعتبار کسب کرده و نام کلینیک تان را جا بیندازید.

طراحی لوگو دندانپزشکی

 


رنگ در طراحی لوگوی دندانپزشکی


شما باید در طراحی لوگوی دندانپزشکی از نمادها، رنگ ها و فونت هایی استفاده کنید که احساس سلامتی و زیبایی را به مخاطبین منتقل کند. مشاهده نمونه لوگو دندانپزشکی کلینیک های معتبر متوجه می‌شوید که اغلب آنها از رنگ‌های آبی یا سبز برای طراحی لوگوی خودشان استفاده کرده‌اند. مهمترین نکته در انتخاب رنگ برای طراحی لوگوی دندانپزشکی انتخاب رنگهای روشن و به اصطلاح پاستیلی است که برای ساخت لوگوی مدرن در زمینه کلینیک های دندانپزشکی کاملا کاربرد دارد.
رنگ آبی می‌تواند احساساتی مثل اعتماد قدرت مستقل بودن و برتر بودن را به مخاطبین شما منتقل کند. رنگ سبز نیز همیشه نماد سلامتی و پاکی بوده است. ترکیب این دو رنگ در ساخت لوگوی دندانپزشکی ایده بسیار مناسبی است.

 

ساخنت لوگو دندانپزشکی

 

نماد برای ساخت لوگوی دندانپزشکی

متداول ترین نمادها و آیکون هایی که برای ساخت لوگو دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تصویر دندان، ریشه دندان، سیب سبز و تصاویر مربوط به تاج دندان هستند.

 

 سخن آخر

مجموعه پریساتیس با دارا بودن نیروهای متخصص در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا به طراحی و چاپ سرنسخه شما می‌پردازد.

 

 

طراحی لوگو دندانپزشکی حرفه ای

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir