طراحی لوگو در شیراز، بخشی از فرایند برندینگ شرکت‌ها و مجموعه‌ها می باشد.بیش از 70 درصد تبلیغات در برندینگ، بر روی لوگوی کسب و کارها انجام می شود. برای داشتن تبلیغاتی موثر و کارآمد، کسب و کار شما، نیازمند یک لوگوی حرفه ای است. شاید شرکت های معدودی در ایران وجود داشته باشند که به صورت حرفه ای تمامی خدمات برندینگ را انجام می دهند. از همین رو، شرکت پریساتیس که در زمینه برندینگ فعالیت حرفه ای دارد، می تواند خدمات زیر را به عنوان سایر خدمات ساخت لوگو حرفه ای در شیراز، به شما عزیزان ارائه دهد:

  • ثبت لوگو
  • ثبت شرکت
  • ثبت برند
  • طراحی سایت
  • طراحی ست اداری
  • طراحی بروشور
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی جلد کتاب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

ضرورت طراحی لوگو در شیراز

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای در شیراز برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد. با طراحی لوگو درشیراز ، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه می توانید برخی از مزایای طراحی لوگو در شیراز اختصاصی را مشاهده کنید:

  • داشتن هویت سازمانی
  • ارزشمند کردن برند تجاری
  • قابلیت ثبت لوگو
  • رقابت در بازار جهانی
  • تاثیر مثبت بر روی برندینگ
  • متمایز شدن از رقبا
  • حس اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب
  • استفاده در تبلیغات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

طراحی لوگو اختصاصی در شیراز

طراحی لوگو اختصاصی در شیراز کلید خاص، متفاوت و قدرتمند بودن برند شماست

افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به پریساتیس می سپارند باید این نکته را بدانند که تمامی لوگوهایی که آژانس برندینگ پریساتیس طراحی می کند، کاملا خاص و اختصاصی است. لوگو اختصاصی در شیراز علاوه بر آنکه برند شما را در بین سایر برند‌ها پر رنگ تر می کند، از طرفی نیز موجب جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد. لوگو، هرچه خاص‌تر، برند شما با هویت و منسجم تر!

طراحی لوگو اختصاصی در شیراز ، باعث خواهد شد تا از رقیبان خود در حوزه برندینگ، جلوتر و پیشتاز باشید. لوگوهای اختصاصی پریساتیس همگی قابل ثبت بوده و می توانید به راحتی، ثبت لوگو خود را انجام دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

طراحی لوگو اختصاصی در شیراز چه مزیت هایی دارد ؟

یکی از اصول اولیه طراحی لوگو در شیراز خاص بودن آن است. به طوری که لوگو در میان سایر برند های همرده و غیر هم رده به صورت متمایز دیده شود. پس ابتدایی ترین و اصلی ترین مزیت طراحی لوگو اختصاصی حرفه ای در شیراز ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در میان سایر رقبا است.

هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی با دیده شدن و جلب توجه کردن برند شما خواهد داشت.

دومین مزیت لوگو اختصاصی در شیراز ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از سایر لوگو ها بخصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغی خواهد بود که می توانید داشته باشید. در نتیجه لوگو اختصاصی حس اعتماد و خاص بودن برند شما را به دیگران القا کرده و هویتی متمایز را به شما می بخشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

سفارش طراحی لوگو در شیراز

اگر به دنبال سفارش طراحی لوگو حرفه ای می باشید، پریساتیس می تواند بهترین گزینه برای انجام و طراحی یک لوگوی حرفه ای  در شیراز برای کسب و کار شما باشد. بیش از 95 درصد افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به ما سپرده اند، در سر انجام کار، از لوگویی که برای آنها طراحی کرده ایم راضی و خشنود بوده اند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار، سفارش طراحی لوگوی خود را، تنها باید به شرکت هایی بسپارید که از قبل نمونه های بسیار زیادی در طراحی لوگو در شیراز داشته اند. این موضوع بخاطر این است که این شرکت‌ها، توانایی انجام و به اتمام رساندن سفارش لوگوی شما را به عالی ترین حالت داشته باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

سفارش طراحی لوگو با فتوشاپ در شیراز

زمانی که مجموعه شما تصمیم به سفارش لوگوی جدید در شیراز خود می کند، فرقی ندارد که لوگوی جدید شما با چه نرم افزارهایی طراحی شود، چیزی که در این روند باید مورد ارزیابی قرار گیرد، این مورد است که لوگوی طراحی شده برای برند شما، موارد مهمی که در زیر آورده شده است را داشته باشد و طراح لوگو این موارد را به صورت کامل رعایت کرده باشد.

طراحان لوگو که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند به خوبی می دانند که یکی از نرم افزارهای طراحی لوگو در شیراز ، فتوشاپ است؛ فتوشاپ نقش به سزایی را در روند طراحی لوگو ایفا می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

خدمات شرکت طراحی لوگو پریساتیس

شرکت پریساتیس به عنوان بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو در شیراز را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگوی حرفه ای متوجه می شویم.

فرم ها و سوالات مربوط به روند طراحی لوگو در شیراز برای مشتری ارسال می شود و با توجه به پاسخ های کارفرما، شروع طراحی و ساخت یک لوگوی حرفه ای و متمایز آغاز می شود.

ما سه لوگو را برای کارفرما آماده می کنیم که به ترتیب زیر می باشد.

  1. طراحی لوگوی اول با توجه به پاسخ سوالاتی است که کارفرما در فرم های ارسالی برای ما فرستاده است.
  2. ساخت لوگوی دوم با توجه به بررسی بازار هدف، برندینگ مجموعه، بررسی مخاطبان، بررسی شرایط کلی برند، اهداف بلند مدت و … می باشد.
  3. در طراحی لوگوی سوم نیز، دو شرایط قبلی در نظر گرفته شده و در نهایت، لوگویی متناسب با شرایط 1 و 2 تحویل کارفرما می شود.

ما تمامی اصول را در سفارش طراحی لوگو در نظر می گیریم تا کارفرما، رضایت حداکثری را از کار ما داشته باشد و از آنجایی که لوگوی طراحی شده به صورت کاملا اختصاصی و انحصاری طراحی می‌شود، می توان لوگوها را، به ساده ترین حالت به ثبت رساند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

طراحی لوگو در شیراز

شیراز به عنوان بزرگترین قطب کسب و کار کشور، همواره در حال پیشرفت می باشد. از همین رو تعداد کسب و کارها نیز بیش از پیش شده است. این کسب و کارها نیازمند یک لوگوی مناسب برای برند خود می باشند و از همین رو شرکت ها به دنبال یک طراح لوگو در شیراز می باشند که بتواند به صورت کاملا حرفه ای نیاز آنها را برطرف نماید.

اما سوال اینجاست که آیا برای سفارش لوگو حتما نیازمند یک طراح لوگو در شیراز می باشید یا می توانید پروژه خود را به فردی خارج از شیراز نیز برون سپاری کنید؟ مسلما هدف از سفارش یک لوگو برای برندها این است که آن برند بتواند در این بخش سربلند باشد، بنابراین بجای اینکه تمرکز شما این باشد که یک شرکت و یا یک طراح لوگو در شیراز برای کار سفارش لوگو خود پیدا کنید، عملی نادرست محسوب می شود.

شما برای پیشرفت کار خود باید به دنبال حرفه ای ترین افراد در سرتاسر ایران باشید. مسلما افراد حرفه ای که از سایر شهرها می توانند این کار را برای شما به انجام رسانند با قیمت مناسب تری نسبت به طراح های لوگوی شیراز کار را به شما تحویل خواهند داد.

از بابت اعتماد سازی نیز، پریساتیس در روند سفارش ساخت لوگوی خود به این صورت عمل می کند که اعتمادسازی به صورت کامل جلب و سپس اقدام به پرداخت هزینه ها شود.

پریساتیس در اقدامی مناسب دفتر شیراز خود را نیز برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال بهترین طراح لوگو در شیراز بوده اند راه اندازی کرده است تا بتوانید با خیالی آسوده از خدمات گرافیکی پریساتیس بهره مند شوید.

طراحی لوگو در شیراز و برای کسب و کارهای جدید، یکی از ملزومات مهم در بازار رقابت می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09380329474 تماس بگیرید.

 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir